اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهدی‌زاده در گفت‌وگو با فارس

افتخار می‌کنم بسیجی‌ام / از ابوالفضل العباس مدد گرفتم

خبرگزاری فارس: دارنده مدال طلای رقابت‌های جهانی سال 2012 گفت: از اینکه بسیجی هستم و مدالم را تقدیم رهبر معظم انقلاب کردم به خود می‌بالم و احساس غرور می‌کنم.

افتخار می‌کنم بسیجی‌ام / از ابوالفضل العباس مدد گرفتم

امیر مهدی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: موفقیتم در رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در پاریس فرانسه را مرهون تلاش‌های افراد بسیاری می‌دانم که یکی از آنها استاد و مربی پرتلاشم و کسی که سال‌ها سابقه خدمت به کاراته کشور را داشته یعنی غلامرضا دباغیان است.

وی ادامه داد: از سنین نوجوانی کاراته را زیر نظر این مربی فرا گرفتم و در باشگاه انقلاب قم پرورش پیدا کردم و توانستم با رهنمودهای این مربی مدارج ترقی را در کاراته طی کرده و خود را به سطح اول کاراته کشور و تیم ملی معرفی کنم.

قهرمان وزن منهای 60 کیلوگرم مسابقات جهانی فرانسه اضافه کرد: دباغیان در بسیاری از میادین که حتی با ناکامی مواجه می‌شدم اشکالات و نقایص را به من گوشزد می‌کرد و در باشگاه مقاومت بسیج نیز افتخار شاگردی این مربی را داشتم.

وی یادآور شد: پیش از اعزام به رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در کشور فرانسه با استاد دباغیان قرار گذاشته بودم با توجه به همزمانی با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس، از این بزرگواران برای موفقیت در مصاف با رقبا مدد بگیرم.

مهدی‌زاده بیان کرد: خوشحالم از اینکه توانستم در میدانی که نخستین بار در آن حضور می‌یافتم و هیچ تجربه شرکت در رقابت‌های جهانی را نداشتم، حریفان را شکست داده و با کسب مدال طلا موجب خوشحالی مردم ایران شوم.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه اعزام به رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در کشور فرانسه با استاد دباغیان تصمیم گرفته بودیم که بعد از بازگشت از این مسابقات در صورتی که مدال بگیرم، مدالم را به رهبر معظم انقلاب و تمام بسیجیان کشورم اهدا کنم.

دارنده تنها نشان طلای تیم ملی کاراته ایران در مسابقات جهانی 2012 پاریس، بیان داشت: من در تیم مقاومت بسیج عضویت داشته و از اینکه بسیجی هستم به خود افتخار می‌کنم و امیدوارم مانند یک بسیجی توانسته باشم دینم را به کشورم ادا کنم.

امیر مهدی‌زاده نماینده وزن منهای 60 کیلوگرم تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان در شانزدهمین دوره رقابت‌های جهانی کاراته در کشور فرانسه توانست با غلبه بر رقبای خود از کشورهای ازبکستان، مالزی، کلمبیا، ترکیه، صربستان و برزیل نخستین بار نشان طلای جهان را به خود اختصاص بدهد.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول