اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختلاس در شرکت فولاد خوزستان

کلاهبردار 2,2 میلیارد ریالی در خوزستان دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری کلاهبردار 2 میلیارد و 270 میلیون ریالی و دستگیری سه نفر همدست وی خبر داد.

کلاهبردار 2,2 میلیارد ریالی در خوزستان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خوزستان، حفیظ الله خواجوی اظهار داشت: در پی شکایت شرکت فولاد خوزستان، مبنی بر اختلاس یک میلیارد و 400 میلیون ریالی از این شرکت توسط افراد ناشناس، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی این پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضایی و با بررسی دلایل و مدارک و اسناد موجود شرکت فولاد خوزستان، تنخواه گردان این شرکت  را دستگیر کردند.

خواجوی افزود: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه بود که با استفاده از مدارک و اسناد مستند به دست آمده، نامبرده چاره‌ای جز اعتراف نداشت و در نهایت به بزه انتسابی خود با همدستی سه نفر اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان در ادامه تصریح کرد: در پی اعتراف متهم، ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضایی و در یک اقدام سریع، دیگر متهمان را در این امر مشارکت داشتند، دستگیر کردند.

خواجوی در ادامه بیان داشت: متهمان دستگیر شده پس از مشاهده اسناد غیر قابل انکار به همدستی خود با تنخواه گردان شرکت اعتراف و بیان داشتند تاکنون مبلغ 2 میلیارد و 270 میلیون ریال، از این راه به دست آورده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: همه متهمان دستگیر شده، حسب دستور مقام قضایی، با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/2247/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول