اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

نظام مهندسی از سیاست‌های راه و شهرسازی تبعیت کند

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: نظام مهندسی و سایر دستگاه‌های مربوطه در این حوزه باید از سیاست‌های راه و شهرسازی تبعیت کنند.

نظام مهندسی از سیاست‌های راه و شهرسازی تبعیت کند

خلیل محبت‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برای کاهش مشکلات موجود در حوزه ساخت و ساز باید از سیاست‌های راه و شهرسازی تبعیت شود.

وی با بیان اینکه برای به حداقل رسیدن مشکلات موجود در نظام مهندسی باید هیئت رئیسه نظام مهندسی در شهرستان‌ها با هیئت رئیسه استان همکاری لازم را داشته باشد تصریح کرد: تعامل و همفکری در تمام زمینه‌ها لازم است اما از جایی که موضوع ساخت و ساز از اهمیت بالایی برخوردار است باید در این حوزه تعامل و همدلی خود را بیش‌تر از گذشته حفظ کنیم.

محبت‌خواه ادامه داد: با ادغامی که در استان برای راه و شهرسازی پیش آمد، حوزه فعالیت‌ها گسترده شد و ما نیز همچنان آمادگی لازم برای هر نوع همکاری با نظام مهندسی و سایر دستگاه‌های متولی ساخت و ساز را داریم.

وی با بیان اینکه هر عمل را عکس‌العملی است اظهار داشت: برای اینکه راه و شهرسازی در انجام وظایف خود به موفقیت برسد نیازمند همکاری بیش‌تر نظام مهندسی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

محبت‌خواه با بیان اینکه برای این منظور باید تمام توان خود را به کار بگیریم گفت: برای رسیدن به اهداف تعیین شده در حوزه ساخت و ساز باید تعامل را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نظارت بیش‌تر نظام مهندسی در مسکن مهر را خواستار شد و تصریح کرد: مسکن مهر یکی از طرح‌های مطلوبی بود که توسط دولت پیشنهاد و مورد استقبال مردم قرار گرفت که در این میان کیفیت ساخت و ساز موضوع مهمی است که در مسکن مهر مطرح است برای این منظور نیازمند نظارت بیشتر نظام مهندسی بر نحوه ساخت و ساز مسکن مهر هستیم.

انتهای پیام/61001/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول