اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت خیران مدرسه‌ساز

مدرسه راهنمایی شهدای بستان در کرمان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به همت خیران مدرسه‌ساز و با حضور فرماندار کرمان، مدرسه راهنمایی دخترانه شهدای بستان در روستای سعیدی کرمان افتتاح شد.

مدرسه راهنمایی شهدای بستان در کرمان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمان، بهنام سعیدی فرماندار کرمان در مراسم افتتاح مدرسه راهنمایی دخترانه شهدای بستان با اشاره به اجر و ثواب عظیمی که خداوند نصیب خیران مدرسه‌ساز می‌کند، اظهار داشت: این توفیقی است که خدا نصیب آنها می‌کند، توفیقی که برای آن باید حمد و تسبیح خداوند را به جای آورند و شاکر بود که زندگی و مال آنها را در این مسیر قرار داده است.

وی گفت‌: این مدرسه با 812 متر مربع مساحت با همت آقای ملایی و همسرشان خانم ایرانمنش و با دارا بودن پنج کلاس و با مساحت 320 متر مربع زیربنا به آن اضافه شده تا فضای کافی برای تحصیل دانش‌آموزان ایجاد شود.

سعیدی با بیان فضائلی از حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) گفت‌: واقعه کربلا دو صفحه متفاوت دارد‌، یک صفحه تاریک که سراسر پلیدی و پستی و یک صفحه نورانی که تماماً معنویت و ایثار است که هر کس بسته به موقعیت خود می‌تواند الگوی خود را از بین قهرمانان این صفحه نورانی انتخاب کند.

وی افزود‌: به طور قطع در واقعه عاشورا بهترین الگو برای زنان و دختران ما حضرت زینب (س) و برای مردان و جوانان ما حضرت ابوالفضل (ع) و علی اکبر (ع) است.

انتهای پیام/80017/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول