اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شوشتر عنوان کرد

هوس‌رانی؛ هدف غرب از طرح موضوع آزادی در جامعه

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شوشتر گفت: دلیل اصلی غرب از مطرح کردن آزادی زن و مرد در جامعه هوس‌رانی و هوس‌بازی است.

هوس‌رانی؛ هدف غرب از طرح موضوع آزادی در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام عادل حمیدی‌نسب پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای زن که به مناسبت گرامیداشت شهید ناهید فاتحی‌کرجو برگزار شد، اظهار داشت: در جهان غرب به زن به عنوان کالا توجه می‌شود و این کالا را به حدی از نظر منزلت پایین آورده که از جایگاه رفیع زن در جامعه غرب خبری نیست.

وی افزود: در جامعه غرب، زن کالایی برای خودنمایی و برانگیختن غرایز جنسی است و هیچ استفاده دیگری از این موجود نمی‌شود و به پست‌ترین جایگاه تغییر کرده است، اما اسلام با چنین دیدی نسبت به زنان مخالف است.

این روحانی فعال در حوزه مسائل فرهنگی تاکید کرد: همیشه در کلام وحی الهی جایگاه رفیع زن حفظ شده است و اسلام همیشه در این مسائل جایگاه عقل را حفظ کرده و معقولانه با زن در جامعه برخورد می‌کند.

حمیدی‌نسب با اشاره به اینکه جامعه غرب دیدی مادی نسبت به جایگاه زن دارد، افزود: جامعه غرب تنها با نگاهی مادی و منفعت‌طلبانه در راستای تنزل منزلت و مقام زن تلاش دارد و از این موجود متعالی تنها در راستای مسائل غریزی استفاده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شوشتر با اشاره به دیدگاه اسلام درباره جایگاه زن خاطر نشان کرد: در اسلام هرگاه نامی از مردان برده شده است از زنان نیز سخن به میان آمده است و لازم است این نکات ظریف را مورد توجه قرار داد و جایگاه زن در جامعه اسلامی را به وسیله صاحبنظران و مبلغان دینی تبیین کرد.

انتهای پیام/72006/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول