اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

برخی از تصمیمات مسئولان با ماهیت مسکن مهر منافات دارد

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: متأسفانه در برخی از جلسات تأمین مسکن تصمیماتی گرفته می‎شود که با ماهیت مسکن مهر منافات دارد، این در حالیست که رسالت مسئولان برطرف کردن موانع فراروی پروژه‌های مسکن مهر است.

برخی از تصمیمات مسئولان با ماهیت مسکن مهر منافات دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی ظهر امروز در نشست شورای تأمین مسکن این استان، اظهار داشت: آنچه که باید درباره مسکن مهر اتفاق افتد این است که باید تمام کارها به گونه‌ای پیش رود که هیچ گونه ضرری به مردم نرسد.

وی افزود: در برخی از این جلسات تصمیماتی گرفته می‎شود که با ماهیت مسکن مهر منافات دارد، رسالت مسئولان برطرف کردن هرگونه مشکل و مانعی است که بر سر راه پروژه‌های مسکن مهر وجود دارد.

عنابستانی ادامه داد: اگر تخلفی در این مسیر صورت گرفته است نباید بار آن بر دوش صاحبان واحدها باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برهمین اساس چنانچه بخشی تخلفی کرد یا تعاونی یا انبوه سازی مشاعاتش زیاد شد باید مشکل را حل کند، بر همین اساس مسئله مشاعات نباید به صاحب واحد تحمیل شود.

وی با بیان اینکه احداث مسکن مهر یک کار جهادی بوده، خاطرنشان کرد: این فرآیند جهادی است که از چهار سال گذشته با همت همگانی آغاز شد و در هر صورت طبیعی است که در طی این مسیر کمبودها و یا مشکلاتی نیز ظاهر شود، ولی با یک نگاه فرآیندی تمام مشکلات قابل حل است.

عنابستانی اذعان داشت: مبنای کار این است که مدیریتی داشته باشیم که در آن کمترین و حداقل فشار به مردم برسد، برهمین اساس باید سعی کنیم اگر در شهر رونقی ایجاد می‎شود همه از آن مستفیض شوند و ماحصل این جلسات این است که مسکنی بسازیم که از ساخت در حالت عادی ارزانتر تمام شود.

انتهای پیام/68006/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول