اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله سبحانی:

حج هر سال باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود / تقدیر از سازمان حج

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید در قم گفت: باید مراسم حج را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم و سازمان حج و زیارت نیز تلاش‌های زیادی را در این خصوص انجام داده است.

حج هر سال باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود / تقدیر از سازمان حج

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله جعفر سبحانی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به تصمیم مسئولان عربستانی برای توسعه مسجد نبوی از سمت قبله ابراز کرد: این کار ممکن است مقبره مطهر پیامبر اسلام(ص) را در حاشیه قرار دهد.

وی با بیان اینکه مسئولان کشور عربستان سعودی کتاب‌هایی را علیه شیعیان و عقاید مکتب اهل بیت(ع) منتشر می‌کنند، گفت: آنها حتی مأمورانی را در بقیع گماشته‌اند که به فحاشی نسبت به مقدسات شیعه مشغول هستند.

این مرجع تقلید ادامه داد: باید مراسم حج را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم و سازمان حج و زیارت نیز تلاش‌های زیادی را در این خصوص انجام داده است و امیدواریم زمانی حج آزاد محقق شود تا همه مردم بتوانند به راحتی در این گردهمایی عظیم شرکت کنند.

وی مشکلاتی که در گذشته برای حجاج ایرانی وجود داشت را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: امروز که فردی روحانی در سمت ریاست سازمان حج و زیارت قرار گرفته و می‌تواند به زبان عربی با مسئولان عربستانی به گفت‌وگو بپردازد اتفاق خوبی است و می‌تواند به حل بیشتر مشکلات کمک کند.

انتهای پیام/78004/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول