اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عملیات مهم ارتش سوریه در دیرالزور

خبرگزاری فارس: ارتش سوریه در عملیاتی کم‌سابقه ضمن تخریب مراکز تروریست‌ها در دیرالزور، یک درمانگاه میدانی آنها را نیز تخریب کرد.

عملیات مهم ارتش سوریه در دیرالزور

به گزارش خبرنگار فارس در دمشق، نیروهای ارتش سوریه امروز در عملیاتی مهم در دیر الزور و بخش های اطراف آن یک درمانگاه میدانی و تعدادی از مقرهای گروه های مسلح در سوریه را تخریب کردند.

بر اساس این گزارش یگانی از ارتش سوریه امروز یک تجمع افراد مسلح در منطقه نزله الردیسات در دیر الزور را از بین برده و یک خودروی مسلح به دوشکا را نیز در نزدیکی مدرسه البعاجین از بین بردند.

ارتش سوریه در این عملیات کم سابقه تیمی از خودروهای تروریست‌ها در شهر المیادین را که افراد مسلح وابسته به القاعده در داخل آن حضور دارند، از بین بردند. عملیات دیگری نیز در مقر افراد مسلح در موحسن انجام شد و در جریان آن یک درمانگاه میدانی تروریست‌ها در داخل منزل طلعت الحمود از پزشکان سوری تخریب شد.

یگان های ارتش سوریه دیروز نیز یک گروه مسلح را در نزدیکی روستای ابوخشب از بین بردند، این افراد با استقرار در منطقه مذکور نفت سوریه را سرقت کرده و آن را از طریق تانکرها به ترکیه قاچاق می کردند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول