اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

مشکلات راه‌های روستایی آذربایجان غربی رفع می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: مشکلات راه‌های روستایی آذربایجان غربی تا پایان امسال رفع می‌شود.

مشکلات راه‌های روستایی آذربایجان غربی رفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده پیش از ظهر امروز در هشتاد و چهارمین سفر شهرستانی خود در دیدار با اقشار مختلف مردم شهر سیمینه از توابع شهرستان بوکان اظهار داشت: یکی از اولویت‌های دولت توجه به مناطق محروم و دورافتاده روستایی است به طوری که در سال گذشته 85 درصد از اعتبارات استان در مناطق روستایی هزینه شد.

وی افزود: در راستای رفع مشکلات مناطق روستایی همچنین بیش از 370 میلیارد ریال نیز خارج از اعتبارات استان در مناطق روستایی هزینه شده است.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آذربایجان‌غربی جلوه زیبای اتحاد اقوام و مذاهب است، اضافه کرد: اعتلای نظام اسلامی مرهون اتحاد اقوام و مذاهب ایرانی است.

وی در ادامه گفت: اتحاد اقوام مختلف در استان نمادی از وحدت اسلامی است و این اتحاد و همدلی در طول تاریخ معادلات نظام سلطه را به اضمحلال کشیده است.

جلال‌زاده خاطر نشان کرد: شاکله و بنیان تفکر هویت ایرانی همواره در طول تاریخ بر مبانی توحید و یگانه پرستی استوار بوده و این مهم رمز تعالی اقوام و ادیان در این سرزمین است به طوری که در هم آمیخته شدن خون برادران کرد و آذری در این استان در حراست و صیانت از انقلاب و نظام موجب ایجاد اتحاد و همدلی بیشتر در بین مردم شده است.

وی تصریح کرد: نباید اجازه داد تا دشمنان در میان مردم فاصله ایجاد کنند چرا که این اتحاد و یک دلی در نزد مردم آذربایجان غربی موجب شده که تاکنون تمام تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف و تفرقه در بین آنان ناکام بماند.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه ما امروز در شرایط حساسی قرار گرفته‌ایم تاکید کرد: دشمنان داخلی و خارجی از هر سو برای اختلاف‌افکنی و تفرقه‌انگیزی تلاش می‌کنند از این رو مردم و مسئولان با هوشیاری نباید اجازه دهند دشمن در این ترفند پیروز شود.

وی افزود: امروز هر کجا که صدای تفرقه شنیدید مطمئن باشید دشمن در آنجا حضور دارد و به کمین نشسته است و در چنین شرایطی حفظ وحدت و وفاق ملی می‌تواند نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

استاندار آذربایجان غربی امروز در هشتاد و چهارمین سفر شهرستانی به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با استقبال مردم و مسئولان، وارد شهرستان بوکان شد.

دیدار با اقشار مختلف مردم شهر سیمینه و روستاییان منطقه، دیدار با روحانیان، اساتید و نخبگان بوکان و حضور در جلسه شورای اداری از جمله برنامه‌های استاندار آذربایجان غربی در سفر به این شهرستان است.

همچنین مقام عالی استان در این سفر با حضور در مراسم افتتاح اورژانس بیمارستان بوکان از ساختمان در دست احداث این بیمارستان، استادیوم ورزشی (طرح مهر ماندگار) و سد سیمینه بازدید می‌کند.

انتهای پیام/61008/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول