اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر خواستار شد

برگزاری مانورهای آماده‌سازی برای مقابله با بحران‌

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر با اشاره به اهمیت برگزاری مانورهای زلزله گفت: تداوم آموزش و برگزاری مانورهای آماده‌سازی برای مقابله با بحران ضروری است.

برگزاری مانورهای آماده‌سازی برای مقابله با بحران‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش مانور زلزله، به همت ستاد حوادث غیرمترقبه با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر و جمعی از مسئولان شهر و شهرداری در آموزشگاه برگزار شد.

شهردار باقرشهر با حضور در مانور سراسری مقابله با حوادث طبیعی اظهار داشت: همه شهروندان به ویژه دانش‌آموزان وظیفه دارند که پیرامون موضوع زلزله آگاهی‌های لازم را کسب کنند و با فراگرفتن این آموزش‌ها اضطراب و استرس را از خود دور کنند.

جمشید سعادتمند با تأکید بر اهمیت برگزاری این مانور گفت: همه ارگان ها و ادارات مرتبط با آمادگی لازم دور هم جمع شده اند تا ضمن مرور که بر اهمیت این موضوع تأکید کنند.

ستاد مدیریت بحران و پیشگیری حوادث غیرمترقبه شهرداری باقرشهر مانور زلزله و ایمنی را با حضور دانش آموزان بخش کهریزک برگزار کرد.

مراسم نمادین مانور زلزله و ایمنی با حضور مسئولان شهرستان ری در دبیرستان پسرانه پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

واحدهای آتش نشانی، امور شهری، سلامت از شهرداری و اداره گاز، مخابرات منطقه به همراه اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک ستاد مدیریت بحران را همراهی کرده و به طور شایسته نقش آفرینی کردند.

مانور زلزله بخش کهریزک با حضور معاون فنی و عمرانی فرماندار ویژه شهرستان ری، مسئولان شهری، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشه، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک، رئیس اداره گاز باقرشهر، رئیس مخابرات باقرشهر و جمعی از مسئولان شهرستان ری حضور داشتند.

این گزارش حاکی است، ستاد مدیریت بحران و پیشگیری حوادث غیرمترقبه شهرداری باقرشهر در نظر دارد در آینده نزدیک مانور زلزله را مطابق آخرین استاندارها به منظور آگاهی و بهره مندی شهروندان برگزار کند.

باقِرشهر یکی از شهرهای استان تهران در ایران است. باقرشهر در محور ارتباطی قدیم تهران - قم و در بخش کهریزک شهرستان ری قرار دارد.

بر طبق آخرین آمار جمعیتی تا پایان سال 1383 جمعیت باقرشهر بالغ بر 58 هزار و 840 نفر ذکر شده‌است.

باقرشهر میان حرم مطهر امام خمینی (ره) و حضرت ‌عبدالعظیم الحسنی (ع) واقع شده‌است. همجواری باقرشهر با دانشگاه پیام نور واحد باقرشهر، پالایشگاه تهران، نیروگاه برق ری، کارخانه سایپا پرس، و بسیاری از کارخانجات بزرگ کشور موجب رونق تجاری این منطقه شده است.

انتهای پیام/2462/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول