اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شهردار تبریز انجام گرفت

بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی قدس

خبرگزاری فارس:به مناسبت هفته بسیج و با حضور شهردار تبریز، مجتمع فرهنگی قدس افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین شهردار تبریز  در این مراسم با اشاره به اهداف فرهنگی اجتماعی شهرداری در توسعه زیرساخت‌های لازم این اهداف افزود: شهرداری تبریز در کنار فعالیت‌های عمرانی خدماتی خود، گام‌های بلندی نیز در راستای تأمین و توسعه زیرساخت‌ها و طرح‌های فرهنگی اجتماعی برداشته است.

وی تصریح کرد: احداث فرهنگسرای قدس در یکی از مناطق کم‌برخوردار تبریز نیز در راستای همین برنامه‌ریزی‌ها و اهداف است.

نوین با اعلام اینکه مجموعه شهرداری تبریز فرهنگی‌ترین نهاد اجرایی و خدماتی استان و کشور به شمار می‌رود، افزود: دوران فعلی مدیریت شهری تبریز به دلیل حجم بالای فعالیت‌ها و خدمات فرهنگی، اجتماعی و هنری ارائه شده از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری همچنین جلب رضایتمندی حداکثری مردم برای  پاسخگویی شهرداری به مطالبات فرهنگی اجتماعی آنان طلایی‌ترین دوران مدیریت شهری تبریز به شمار می‌رود.

وی گفت: شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی در سال‌های اخیر توانسته است در راستای اعتلای فرهنگی تبریز گام‌های موثری بردارد.

 

 شهردار تبریز  در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان جهان و نیز کنگره بزرگ شهدای شهرستان تبریز را از جمله شاخص‌ترین برنامه‌های فرهنگی شهرداری تبریز در سال‌جاری برشمرد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات این مجموعه در حوزه فرهنگی و اجتماعی خاطرنشان کرد: احداث هشت پارک ویژه بانوان، احداث 40 باب کتابخانه و قرائت‌خانه، توسعه و تجهیز نمازخانه‌های پارک‌ها و محلات، کمک به بازسازی و نوسازی مساجد، اجرای طرح بزرگ شهروند الکترونیک با ثبت‌نام بیش از 300 هزار شهروند تبریزی، برگزاری سالانه جشنواره تابستانی، برگزاری یادواره‌های شهدا، احداث بوستان‌ قرآن، نصب تصاویر شهدای جنگ تحمیلی، نصب تندیس سرداران شهید آذربایجان و احداث سقاخانه به نام شهدا از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز در سال‌های اخیر بوده است.

شهردار تبریز دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف شهرداری از احداث بزرگ‌ترین فرهنگسرای شمال‌غرب کشور در محل کشتارگاه سابق خبرداد.

وی، این اقدام را در راستای ایجاد فضایی فرهنگی و هنری در منطقه کم‌برخوردار و محروم همچنین رفع نابسامانی و معضل زیست‌محیطی سال‌های گذشته تبریز در این منطقه اعلام کرد.

نوین خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این فرهنگسرا شهروندان ساکن در این منطقه از امکانات مدرن و پیشرفته فرهنگی، رفاهی، تفریحی و ورزشی مناسب بهره‌مند شده‌اند.

مجتمع فرهنگی قدس در زمینی به مساحت 400 مترمربع و زیربنایی 2 هزار و 400 متر در مدت دو سال با همکاری شهرداری تبریز احداث شده و در اختیار جوانان و نوجوانان منطقه قرار گرفت.

انتهای پیام/6001 /ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول