اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور امت شهید‌پرور و مسئولان

مراسم چهلم شهدای گمنام در لردگان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم اربعین 2 شهید گمنام با حضور مسئولان و حضور گسترده مردم شهید پرور لردگان برگزار شد.

مراسم چهلم شهدای گمنام در لردگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، آیت الله علی محمدی خراسانی از اساتید حوزه علمیه قم بعد از ظهر امروز در مراسم اربعین شهدای گمنام لردگان در مصلای اولوالامر این شهر ، با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله (ع) و یاران باوفایش، اظهار داشت: کشور ما از جهات گوناگون مورد تهدید دشمنان قرار گرفته است.

وی افزود: شهدای انقلاب اسلامی با نثار خون پاک خود انقلاب اسلامی را بیمه کرده‌اند و همانطور که بارها ثابت شده ،تهدیدهای دشمنان راه به جایی نخواهد برد.

استاد حوزه علمیه قم گفت: درهای بهشت همیشه بر روی بندگان مخلص خدا باز است و یکی از درهای بهشت مخصوص رزمندگانی است که در راه خداوند می جنگند و با سلاح و شمشیر خود وارد بهشت می‌شوند و فرشتگان الهی به آن‌ها درود می فرستند.

محمدی خراسانی گفت: مردم لردگان با استقبال بی‌نظیر خود از شهدای گمنام در مراسم تشییع و همچنین اربعین این شهدا ، ولایتمداری خود را به همگان اثبات کردند.

وی گفت: خانواده‌های شهدا به تاسی از حضرت اباعبدالله (ع) فرزندان خود را به جبهه های حق علیه باطل فرستادند و آنان نیز تا آخرین لحظه از کشور خود دفاع و سرانجام جان خود را نثار انقلاب و اسلام کردند.

به گزارش خبرنگار فارس در این آیین معنوی همچنین مراسم روضه‌خوانی، سینه‌زنی و مرثیه سرایی اجرا شد و در پایان نیز حاضرین بر مزار شهدای گمنام حضور یافتند و به قرائت فاتحه پرداختند. 

انتهای پیام/68001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول