اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

شرط اصلی یک مجلس اسلامی بصیرت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چرام شرط اصلی یک مجلس اسلامی را بصیرت ذکر کرد و گفت: با توجه به توطئه‌های دشمنان به خصوص در این چند مدت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری، نمایندگان از پرداختن به مسائل دست چندم جنجالی خودداری کنند.

شرط اصلی یک مجلس اسلامی بصیرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری ظهر امروز در خطبه‌های جمعه این هفته با اشاره به روز مجلس اظهار کرد: مجلس در قانون اساسی ما دارای جایگاه ویژه‌ای است و کار قانون‌گذاری را بر عهده دارد.

امام جمعه چرام آن‌ چه را که مردم و مقام معظم رهبری از مجلس انتظار دارند کاهش مشکلات با وضع قوانین مورد نیاز جامعه و مردم، از بین بردن موانع اقتصادی و خودداری از پرداختن به مباحث غیر ضروری دانست.

وی افزود: انتظار دیگر مردم آن است که مجلس در سیاست‌های خارجی کشور با شجاعت و بصیرت کافی وارد میدان شود و از آرمان‌ها و اصول نظام صیانت کند.

طزری شرط اصلی یک مجلس اسلامی را بصیرت ذکر کرد و بیان داشت: با توجه به توطئه‌های دشمنان به خصوص در این چند مدت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری از پرداختن به مسائل دست چندم و احیاناً جنجالی خودداری کنند.

خطیب جمعه چرام با بیان اینکه مجلس باید متوجه دشمنی دشمنان باشد، ادامه داد: نباید اختلافات خود را با دیگر قوا را به سطح جامعه سرایت بدهند و باعث ناامیدی مردم و شادی دشمنان شوند.

طزری در ادامه صحبت‌های خود بر مقدم دانستن مصالح کلی نظام بر مصالح شخصی و حزبی تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به روز دانشجو اشاره کرد و گفت: دانشجویان در هر جامعه را نماد فرهیختگان آن جامعه برشمرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرام با بیان اینکه این شهرستان نیز از این امر مستثنی نیست، اضافه کرد: نخبگان هر کشور در آینده آن کشور سهم ویژه‌ای دارند چرا که با همت و بصیرت آنان یا با ضعف و کج فهمی آینده خوب و بد نظام مشخص می‌شود.

امام جمعه چرام تصریح کرد: دانشجویان ما باید با مطالعه و دانش‌اندوزی استقلال علمی کشور را بیمه کنند و با تهذیب نفس و پرورش معنویت خود را در برابر دشمن درون مصونیت بخشند.

این مسئول با اشاره به اینکه دانشجو اهل سیاست است، اما سیاست‌زده نیست، اذعان داشت: دانشجویان ما بدانند وظیفه اصلی آنان تحصیل علم و معرفت است و باید از پرداختن به مسائل حزبی و بازی خوردن در این گونه مسائل پرهیز کنند.

انتهای پیام/82002/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول