اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال بارش شدید برف

برف روبی محور خلخال پونل آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی خلخال گفت: در سومین ماه پاییز به دنبال بارش شدید برف، برف روبی در محور خلخال پونل آغاز شد.

برف روبی محور خلخال پونل آغاز شد

فردین مولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، از آغاز کار برف روبی محور خلخال – پونل توسط راهداران خبر داد و عنوان کرد: از صبح امروز برف بروی در این محور از انتهای روستای مجره تا انتهای حوزه استحفاظی خلخال در جاده خلخال پونل آغاز شده است.

وی گفت: به دلیل باد شدید در این محور و همراه شدن آن با برف هفته گذشته و ریزش بهمن در چندین نقطه که باعث اختلاف در تردد هموطنان و مسافران در این جاده شد با تلاش راهداران اداره راه وشهرسازی خلخال مستقر در گردنه شهید غنیمت اسدی گردنه الماس این محور از حیث بهمن پاکسازی شد و تردد در آن برقرار گشت.

رئیس اداره راه و شهرسازی خلخال به رانندگان و مسافرانی که قصد عبور از محور های کوهستانی و صعب العبور را دارند توصیه کرد تا ضمن رعایت احتیاط با راهداران تعامل داشته باشند.

این مسئول افزود: هم اکنون تمامی محور های ارتباطی شهرستان خلخال به استان گیلان در محور خلخال پونل و خلخال اسالم باز است و  تردد در آنها جریان دارد.

وی از آمادگی کامل اکیپ های راهداری در گردنه الماس و سایر محور های حادثه خیر شهرستان خلخال خبر داد و متذکر شد: با شروع اولین بارش برف در منطقه اکیپ ها در موقعیت های تعیین شده مستقر و به انجام خدمت رسانی به مردم و مسافران مشغول هستند.

لازم به ذکر است که جاده خلخال پونل به علت نداشتن بهمن گیر و دارا بودن چندین نقاط برفگیر و حادثه خیز نیازمند نگاه ویژه مسئولان استانی در حوزه راه و شهرسازی می باشد که با اختصاص اعتبارت ویژه این محور را برای مسافران ایمن نمایند.

انتهای پیام/62008/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول