اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ابلاغ رسمی مدیرکل ورزش و جوانان

غیاثی معاون توسعه امور ورزش استان قم شد

خبرگزاری فارس: سید مهدی غیاثی با ابلاغ رسمی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به عنوان سرپرست معاونت توسعه امور ورزش این اداره کل معرفی و منصوب شد.

غیاثی معاون توسعه امور ورزش استان قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، مراسم معارفه سید مهدی غیاثی به عنوان سرپرست معاونت توسعه امور ورزش این اداره کل امروز با حضور عباس جهان‌بینی مدیرکل، محمدرضا نیکوگفتار معاون توسعه منابع و نیروی انسانی،‌ روح‌الله رمضانی سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان، جعفر رضایی‌نژاد مدیر حراست و کارکنان ورزش و جوانان در سالن کنفرانس برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از زحمات 40 ماهه رسول منعم در مسئولیت سرپرست معاونت توسعه امور ورزش این اداره کل صمیمانه تقدیر کرد و اظهار داشت: رسول منعم یکی از کارکنان صدیق و خادم ورزش بود و در مدت زمان حضور وی در شهر مقدس قم، شاهد خدمات ارزنده‌ای از ایشان در راستای توسعه ورزش استان قم بودیم.

عباس جهان‌بینی ابراز کرد: با انتقال رسول منعم به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، سید مهدی غیاثی از چهره‌های شناخته شده و توانای ورزش قم که هم در میدان ورزش و هم در عرصه مدیریت ورزش توانمندی‌های زیادی را دارد به عنوان سرپرست معاونت توسعه امور ورزش این اداره کل فعالیت خواهد کرد.

وی ادامه داد: یکی از دلایل مهمی که منجر به انتخاب سید مهدی غیاثی برای این مسئولیت مهم شد، اعتماد و استقبال بسیار قابل توجهی بود که جامعه ورزش و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان از حضور ایشان داشتند و این مایه دلگرمی است که غیاثی با پشتوانه و دلگرمی سایر تلاشگران عرصه ورزش می‌تواند از تجربیات و دانش خود در پیشبرد اهداف ورزش قم استفاده کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: یکی از هنرهای مدیران و مسئولان باید تربیت نیروی انسانی متخصص باشد و خوشبختانه در بدنه اداره کل ورزش و جوانان ظرفیت بسیار بالایی وجود دارد و قطعاً در آینده نیز عزیزانی از جمع کارکنان اداره کل در مسئولیت‌های مهم‌تر حضور خواهند داشت.

وی در بیان انتظارات خود از معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: در برخی رشته‌ها کمبود فضای ورزشی تخصصی داریم که این مهم باید در هماهنگی معاونت توسعه ورزش با دفتر فنی اداره کل مورد بررسی قرار گیرد.

جهان‌بینی یادآور شد: در سایر بخش‌ها اعم از توزیع عادلانه اعتبارات ورزشی، نظارت دقیق بر برگزاری مسابقات لیگ و قهرمانی استان و اعزام به رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور و همچنین مسابقات برون مرزی، تلاش برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته از مأموریت‌های مهم این معاونت با حضور سید مهدی غیاثی خواهد بود.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول