اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

13 آذرماه جاری صورت می‌گیرد

برگزاری مراسم ویژه گرامیداشت روز جهانی معلولان در شهرکرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استثنائی چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم ویژه گرامیداشت روز جهانی معلولان دوشنبه سیزدهم آذرماه جاری در شهرکرد برگزار می‎شود.

برگزاری مراسم ویژه گرامیداشت روز جهانی معلولان در شهرکرد

حجت‌الله صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سیزدهم آذرماه به نام روز جهانی معلولان به منظور فرهنگ سازی و آشنایی عموم جامعه با حقوق معلولان مراسم ویژه گرامیداشت این روز در شهرکرد برگزار خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: این مراسم روز دوشنبه سیزدهم آذرماه جاری با همکاری مشترک اداره‌ کل بهزیستی و اداره‌ کل آموزش و پرورش این استان در تالار فرهنگ شهرکرد برپا می‌شود.

صفری، آشنایی هرچه بیشتر مسئولان با حقوق معلولان را از جمله اهداف برگزاری این مراسم برشمرد و ادامه داد: حق استفاده معلولان جامعه همانند سایر افراد از امکانات و تجهیزات موجود از دیگر این اهداف محسوب می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استثنائی چهارمحال و بختیاری با اشاره به شعار سال‌روز جهانی معلولان، گفت: با برطرف کردن موانع، جامعه‌ای فراگیر و قابل دسترس برای همه ایجاد کنیم، شعار امسال روز جهانی معلولان در نظر گرفته شده است.

وی از شناسایی یک هزار و 293 دانش‌آموز استثنایی در این استان خبر داد و افزود: اداره‌کل آموزش و پرورش استان تعداد یک هزار و 293 دانش‌آموز استثنایی را در 32 مرکز آموزش استثنایی در سطح استان تحت پوشش خدمات و آموزش و توانبخشی قرار داده است که حدود 480 پرسنل آموزشی و اداری به این کودکان خدمات ارائه می‌دهند.

صفری در پایان اذعان داشت: در این مراسم ویژه 600 نفر از دانش‌آموزان و مددجویان به همراه برخی از مسئولان استانی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/68006/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول