اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های والیبال نشسته کشور

ثامن‌الحجج سبزوار مقابل صنعت نفت آبادان به برتری رسید

خبرگزاری فارس: در رقابت‌های والیبال نشسته کشور تیم ثامن‌الحجج سبزوار مقابل صنعت نفت آبادان به برتری رسید.

ثامن‌الحجج سبزوار مقابل صنعت نفت آبادان به برتری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، هادی رضایی بعد از برد قاطع تیمش در مقابل تیم صنعت نفت آبادان در لیگ برتر والیبال نشسته کشور گفت: تیم صنعت نفت تیم قدیمی است که با استفاده از بازیکنان بومی خود خود توانسته امسال در لیگ برتر کشور حضور خوبی داشته باشد و در این بازی هم نشان داد که از ظرفیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: تیم ثامن‌الحجج(ع) سبزوار هم در این بازی با برد 3 بر صفر خود در سه گیم متوالی با نتایج 25 بر 13، 25 بر 20 و 25 بر 16 ثابت کرد که با هدف قهرمانی در لیگ در این رقابت‌ها حضور یافته است.

وی درباره جایگاه کنونی تیم ثامن در لیگ برتر والیبال نشسته کشور اظهار داشت: با پایان هفته سوم لیگ در رقابتی تنگاتنگ بالاتر از تیم گسترش فولاد با 9 امتیاز در صدر جدول رقابت‌ها قرار داریم.

رضایی درباره بازی هفته آینده تیم خود گفت: پنجشنبه 16 آذر ماه جاری از ساعت 16 در سبزوار میزبان تیم قدرتمند شهرداری تبریز خواهیم بود که برای حفظ جایگاه خود در جدول مسابقات نیاز به کسب این پیروزی داریم.

انتهای پیام/70005/صا/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول