اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد

انعقاد تفاهم‌نامه بین کمیته امداد و کانون وکلای دادگستری بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از انعقاد تفاهم‌نامه بین کمیته امداد و کانون وکلای دادگستری استان بوشهر خبر داد.

انعقاد تفاهم‌نامه بین کمیته امداد و کانون وکلای دادگستری بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرید محبی ظهر امروز در دیدار با دشتی رئیس کانون وکلای دادگستری استان بوشهر اظهار داشت: این جلسه در راستای استفاده و بهره‌مندی از تخصص و نظر کارشناسی وکلا و مشاورین حقوقی متعهد و نیکوکار در سطح استان به منظور خدمت‌رسانی حقوقی به اقشار محروم و آسیب‌دیده تحت حمایت این نهاد و همکاری در رفع مشکلات ایشان در قالب معاضدت حقوقی به محرومین و تشکیل مجمع وکلا و حقوقدانان نیکوکار برگزار شده است.

وی افزود: هدف از این نشست هم‌اندیشی و تعامل با کانون وکلای دادگستری استان در جهت استفاده از ظرفیت وکلای خیر و نیکوکار است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌های امداد در بخش‌های مختلف به‌ویژه در زمینه برنامه‌های اداره حقوقی، املاک و امور نمایندگان عنوان کرد: وکلای خیر و نیکوکار نیز می‌توانند در سایر برنامه و طرح‌های خیرخواهانه امداد از جمله طرح اکرام ایتام و سایر طرح‌ها با امداد همکاری داشته باشند.

یوسفی ضمن استقبال از برنامه‌های امداد آمادگی کانون وکلای دادگستری استان بوشهر را برای همکاری با امداد در دو زمینه اطلاع‌رسانی به وکلای خیر و نیکوکار و تشویق و ترغیب آنها برای همکاری با این نهاد در قالب مجمع وکلای خیر و استفاده از ظرفیت وکلا از طریق معاضدت قضایی و معرفی مددجویان به دایره معاضدت کانون وکلا اعلام کرد.

در پایان تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و کانون وکلای بوشهر منعقد و مقرر شد آن مرکز تمام مساعی خود را جهت جذب وکلای خیر در جهت تشکیل مجمع وکلای خیر و نیکوکار به کار بندد و نسبت به اینکه فرم اعلام همکاری وکلا و مشاوران حقوقی را در اختیار وکلا و مشاوران قرارداده و نسبت به تشویق و ترغیب آنان نسبت به این موضوع اقدام کند.

انتهای پیام/66002/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول