اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره HSE پالایشگاه جم:

پل جاده ارتباطی جم به پالایشگاه تعمیر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره HSE پالایشگاه جم گفت: پل جاده ارتباطی جم به پالایشگاه توسط شرکت پالایش گاز جم تعمیر می‌شود.

پل جاده ارتباطی جم به پالایشگاه تعمیر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمدرضا دهقان منشادی پیش از ظهر امروز در بازدید از پل ارتباطی جم اظهار داشت: پالایشگاه جم به محیط پیرامونی اهمیت زیادی می‌دهد و نهایت تلاش خود را برای رضایت خاطر شهروندان شهرستان انجام می‌دهیم.

وی از تعمیر پل جاده ارتباطی جم به پالایشگاه خبر داد و افزود: علت شکستگی این پل، تردد انبوه کامیون‌های حامل شن و ماسه با تناژهای بالا و غیر مجاز بوده است.

رئیس اداره HSE پالایشگاه جم خاطرنشان کرد: یکی از پل‌های جاده ارتباطی جم – پالایشگاه مشهور به "پل آبگرمک" واقع در 15 کیلومتری شرکت با ظرفیت استاندارد 45 تن در برخی نقاط دچار فرورفتگی و شکستگی شده است.

دهقان منشادی یادآور شد: این اداره به ‌عنوان نماینده شرکت پالایش گاز فجر جم مصمم شد به‌ منظور پیشگیری از تخریب پل، ‌یک سری اقدامات اصلاحی را در دستور کار خود قرار دهد.

رئیس اداره HSE شرکت پالایش گاز فجر جم اضافه کرد: در همین راستا ضمن هماهنگی با پلیس راه شهرستان و با همکاری اداره راه و ترابری و تشکیل جلسه مشترک، اقدام به کارشناسی و ساخت مسیر انحرافی کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: این اداره همچنین اقدام به نصب علائم هشداردهنده راهنمایی و رانندگی از قبیل تابلوهای متناسب با شرایط محدوده فوق و چراغ‌های گردان در دو طرف پل کرده است.

دهقان منشادی تصریح کرد: در راستای افزایش ضریب ایمنی ضمن به‌کارگیری دو نفر برای پرچم زدن در روز و تابلوهای احتیاط چشمک‌زن در شب به ‌منظور هدایت خودروها، اقدام به طراحی بنر و ایجاد سرعت‌گیر در مسیر مربوطه کرده‌ایم.

وی ادامه داد: اکنون تعمیر این پل با پیشرفت 30 درصدی در حال انجام است و کار تعمیر و بازسازی بخش معیوب پل توسط اداره مستغلات در حال بازسازی است.

این مسئول بیان کرد: شرکت پالایش گاز فجر جم هزینه تمام مخارج تعمیر و بازسازی پل آبگرمک را بر عهده گرفته است.

انتهای پیام/2451/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول