اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه دیدار با نساجی

کادر فنی تیم فوتبال امید صبای قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: کادر فنی تیم فوتبال امید صبای قم در دومین سال حضور این تیم در لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور معرفی شدند.

کادر فنی تیم فوتبال امید صبای قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از اینکه صبای قم از شهریور ماه امسال برای حضور موفق در لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور استارت زد، مسئولان باشگاه صبای قم هدایت تیم فوتبال این باشگاه در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور را به یکی از مربیان بادانش فوتبال قم واگذار کردند.

در حالی که از شهریور ماه زمان زیادی به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در رده سنی امید باقی مانده بود، سید محسن بابامیری کار خود را برای آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم خیلی سریع آغاز کرد اما بعد از مدت کوتاهی به دلیل مشکلات مالی از همراهی این تیم سر باز زد.

مسئولان باشگاه صبای قم نیز در این مدت تیم امید را با هدایت‌ هادی رنجبر به تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی فرستادند و حتی امیدهای صبا در دو دیدار تدارکاتی مهم نیز به میدان رفتند اما در آستانه دیدار حساس هفته نخست با تیم نساجی مازندران بار دیگر نظر مساعد سید محسن بابامیری را برای بازگشت به راس کادر فنی این تیم جلب کردند و بدین ترتیب بابامیری بار دیگر سرمربی تیم امید صبای قم شد.

همچنین با وجود محدودیت‌های مالی فعلی، مسئولان باشگاه صبای قم که روی تیم امید به عنوان پشتوانه تیم بزرگسالان صبا برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند، در تلاش هستند تا بهترین امکانات و شرایط را برای امیدها فراهم کنند.

بابامیری در حالی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال امید صبای قم معرفی شد که از مربیان جوان، با اخلاق و آینده‌دار فوتبال قم و کشور محسوب می‌شود و در مسئولیت جدید خود، صبا را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال امید کشور مربیگری خواهد کرد.

این مربی جوان و جویای نام که به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم برای دومین فصل متوالی این تیم را در لیگ برتر امید رهنمون خواهد کرد پیش از این هدایت تیم‌های رده‌های سنی مختلف باشگاه فرهنگی ورزشی پردیس قم را بر عهده داشته است و بازیکنان آینده‌داری از تلاش‌های وی به فوتبال قم معرفی شدند.

حسین گنجیان و ‌هادی رنجبر به عنوان مربی، مجید کمیجانی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها،‌ هادی گائینی به عنوان سرپرست تیم و صمدالله یاری به عنوان مربی بدن‌سازی در کادر فنی تیم فوتبال امید صبای قم در کنار سید محسن بابامیری سرمربی این تیم حضور دارند.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول