اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس خبر داد

شناسایی توانمندی‌های فرهنگیان جوان فارس

خبرگزاری فارس: مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان گفت: به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و پتانسیل جوانان مستعد فرهنگی، بانک اطلاعاتی توانمندی‌های فرهنگیان جوان فارس تشکیل شد.

شناسایی توانمندی‌های فرهنگیان جوان فارس

محمدعلی چوبینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: از تمام فرهنگیان جوان علاقه‌مند به همکاری با گروه مشاوران جوان اداره کل آموزش و پرورش فارس دعوت به همکاری می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی متخصص و دانش‌مدار جزو دارایی‌های یک سازمان است، تصریح کرد: افراد شاغل در هر سازمان، نقشی کلیدی در رشد و توسعه همه‌جانبه آن سازمان بر عهده دارند.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان ادامه داد: در صورت استفاده از ظرفیت‌های ارزشمند موجود در این استان، کثرت نیروهای مستعد و متعهد جوان در سطح آموزش و پرورش فارس، آینده درخشانی را برای نظام تعلیم و تربیت این استان نوید می‌دهد.

این مسئول ابراز داشت: در این راستا تمام فرهنگیان علاقه‌مند که دارای حداکثر 35 سال سن بوده و در زمینه‌های مختلف دارای توانمندی‌هایی هستند، می‌توانند ضمن مراجعه به سامانه اینترنتی امور جوانان آموزش و پرورش فارس به آدرس http://javanan.farsedu.ir نسبت به تکمیل فرم اطلاعاتی خود،اقدام کنند.

چوبینی خاطرنشان کرد: کارگروهی متشکل از جمعی از جوانان فرهنگی تمام اطلاعات ثبت شده در سامانه را جمع‌بندی و استخراج کرده و به فراخور برنامه‌های آموزش و پرورش از توانمندی‌های افراد استفاده می‌شود.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول