اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

اقدامات لازم برای انتقال زندان جیرفت انجام شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: فضای زندان جیرفت برای مجموعه و مردم ایجاد مشکل کرده است که نسبت به انتقال این مجموعه به مکان دیگر باید اقدامات لازم انجام شود.

اقدامات لازم برای انتقال زندان جیرفت انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت فرج‌الله عارفی ظهر امروز در جریان بازدید از زندان این شهرستان با بیان اینکه این مکان زندان نیست، بلکه دانشگاه است، اظهار داشت: وظیفه دستگاه قضایی حفظ امنیت کشور و وظیفه نماینده مجلس قانونگذاری است.

وی افزود: هر مشکلی که در زمینه قضایی نیاز به پیگیری توسط مسئولان ذیربط داشته باشد، تلاش می‌کنیم با توجه به قانونی که مطابق این خواسته باشد، پیگیری لازم انجام شود.

وی در بازدید از فعالیت‌ها و اقدام‌های انجام شده با بیان اینکه زندان جیرفت یکی از زندان‌های موفق استان است، افزود: تلاش‌های خوبی در زمینه فرهنگی و حرفه‌آموزی در این زندان انجام شده که باید گسترش یابد و علاقمندان در مسائل قرآنی، فرهنگی و حرفه‌آموزی آموزش‌های لازم را ببینند.

عارفی تصریح کرد: فضای زندان جیرفت هم برای این مجموعه و هم برای مردم ایجاد مشکل کرده است که نسبت به انتقال این مجموعه به مکان دیگر باید اقدامات لازم انجام شود.

حسین برشان رئیس اداره زندان شهرستان جیرفت نیز در این بازدید اظهار داشت: پیگیر مجوز مدرسه قرآن در زندان هستیم و کلاس‌های قرآن در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی و حفظ  نیز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش راه دور از مقطع ابتدایی تا دبیرستان و هنرستان و همچنین در مرحله دانشگاه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور در زندان جیرفت انجام می‌شود.

برشان با اشاره به برگزاری ورزش صبحگاهی برای زندانیان افزود: باشگاه ورزشی نیز در این زندان وجود دارد و در قسمت اندرزگاه نسوان صنایع دستی و مهارت‌های اساسی زندگی نیز آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/80009/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول