اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دبیرخانه جشنواره ملی تابلو فرش آیات قرآنی:

فراخوان جشنواره ملی تابلو فرش آیات قرآنی تمدید شد

خبرگزاری فارس: نماینده دبیرخانه جشنواره ملی تابلو فرش آیات قرآنی گفت: فراخوان آثار هنرمندان در حوزه طراحی نقشه و بافت تابلو فرش قرآنی تا بیست و یکم دی ماه تمدید شد.

فراخوان جشنواره ملی تابلو فرش آیات قرآنی تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، علیرضا حاجی‌علی‌بیگی با بیان اینکه فراخوان آثار هنرمندان در حوزه طراحی نقشه و بافت تابلو فرش قرآنی تا بیست و یکم دی ماه تمدید شد، اظهار داشت: ارسال هدفمند این فراخوان برای فعالان عرصه تابلو فرش گامی موثر در شناسایی این هنرمندان و حضور آنان در جشنواره ملی تابلو فرش آیات قرآنی است.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 21 دی ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند، افزود: یکی از ابعاد جشنواره ملی تابلو فرش آیات قرآنی در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور شناسایی فعالان عرصه طراحی نقشه و بافت تابلو فرش و تشکیل بانک اطلاعاتی از آنان است.

حاجی‌علی‌بیگی عنوان کرد: آثار تولیدی شرکت‌کنندگان در این جشنواره با دو روش دستی و رایانه‌ای پذیرفته می‌شود که اولویت با آثار تولید شده دستی است.

وی با اشاره به اینکه برگزیدگان این جشنواره 30 دی ماه انتخاب خواهند شد، بیان کرد: اختتامیه جشنواره ملی تابلو فرش آیات قرآنی بهمن ماه سال جاری در استان مرکزی برگزار خواهد شد و آثار شرکت‌کنندگان در جشنواره پس از داوری اولیه و نهایی در یک نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.quranfestival.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/2464/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول