اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جمعیت هلال‌احمر کشور خبر داد

ابلاغ آیین‌نامه افزایش هزینه‌های رفاهی امدادگران هلال‌احمر

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر کشور از ابلاغ آیین‌نامه‌ای با مضمون افزایش و تسهیل در پرداخت هزینه‌های رفاهی امدادگران هلال‌احمر تا پایان سال خبر داد.

ابلاغ آیین‌نامه افزایش هزینه‌های رفاهی امدادگران هلال‌احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امیر‌حسین آزادی‌وفا ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران جدید و قدیم هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از جذب 600 نفر در جمعیت هلال‌احمر کشور خبر داد و اظهار کرد: در آزمون جمعه همین هفته 250 نفر از جوانانی که فعالیتی 100 روزه در این جمعیت داشتند با شرکت در آزمون و کسب نمره قبولی به استخدام جمعیت هلال‌احمر درمی‌آیند.

معاون توسعه و منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر کشور همچنین از اصلاح آیین‌نامه‌ای در این جمعیت خبر داد که در آن امکان پرداخت هزینه‌های رفاهی به امدادگران این جمعیت راحت‌تر و بیشتر خواهد شد.

وی گفت: یکی از مشکلاتی که پرسنل جمعیت هلال‌احمر با آن درگیر هستند، این است که این جمعیت با وجود مردمی‌ و غیردولتی بودن ولی از قانون خدمات کشوری تبعیت می‌کند که این باید اصلاح شود.

آزادی‌وفا از برطرف شدن این مشکل و ابلاغ آن تا پایان سال جاری خبر داد و به همه پرسنل هلال‌احمر نوید روزهای بهتری را در پرداخت هزینه‌های رفاهی داد.

* ورود 4 دستگاه بالگرد به ناوگان امداد هوایی هلال‌احمر ایران

معاون توسعه و منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر کشور در ادامه سخنانش بیان کرد: در سه ماه آینده شاهد ورود موج جدیدی از امکانات سخت‌افزاری به این جمعیت و توزیع استانی آن‌ها خواهیم بود که این موضوع نیز می‌تواند شرایط کار و امداد را برای سربازان امداد و نجات تسهیل کند.

این مسئول کشوری ادامه داد: توجه به سخت‌افزار در این جمعیت را گام‌های بزرگ در عملکرد مدیریتی این سازمان خواند و ابراز داشت: امکاناتی که در سال گذشته وارد هلال‌احمر ایران شده است با همه 30 سال گذشته برابری می‌کند و این کار بزرگی بوده است.

آزادی‌وفا از ورود چهار دستگاه بالگرد به ناوگان امداد هوایی هلال‌احمر ایران خبر داد و گفت:‌ این اقدام کمی نبود.

معاون توسعه و منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر کشور تصریح کرد: ‌تاج دیگری که بر سر جمعیت هلال‌احمر گذاشته شده سخن رهبری در بی‌نظیر خواندن عملیات نجات و امداد در زلزله ورزقان بوده است که همه پرسنل این جمعیت به آن افتخار می‌کنند.

* هزینه‌های رفاهی امدادگران افزایش می‌یابد

آزادی‌وفا ادامه داد: در حالی که همه دستگاه‌های اداری و اجرای برای پرداخت اضافه‌کاری‌ها و رفاهیات کارکنان خود مشکل جدی دارند ولی جمعیت هلال‌احمر حتی یک ریال نیز از این هزینه‌ها را کاهش نداده و در طول سال به هر کارمند رسمی حدود یک میلیون و 500 هزار تومان و به هر کارمند قراردادی یک میلیون و 800 هزار تومان به عنوان رفاهی پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه بیشتر دستگاه‌ها در سال اقتصاد مقاومتی با مشکل مواجه می‌شوند، اضافه کرد: جمعیت هلال‌احمر با مدیریتی که دارد رفاهیات پرسنل خود را روز به روز بیشتر می‌کند که امید است با اصلاح قانون خدمات کشوری این پرداخت‌ها بیشتر و راحت‌تر شود.

معاون توسعه و منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر کشور در بخش دیگری از صحبت‌هایش، لباس امداد را لباس خدمت به حق خواند و افزود: حال که خداوند ما را شایسته پوشیدن این لباس دانست باید قدر موقعیت خود را بدانیم و از این فرصت الهی در خدمت به بشر غفلت نکنیم.

انتهای پیام/82005/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول