اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از رقابتی نفس‌گیر

تیم فوتبال شهرداری اردبیل قهرمان نیم‌فصل نونهالان کشور شد

خبرگزاری فارس: بعد از رقابتی نفس‌گیر تیم فوتبال نونهالان شهرداری اردبیل در نیم‌فصل قهرمان کشور شد.

تیم فوتبال شهرداری اردبیل قهرمان نیم‌فصل نونهالان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بازی پایانی نیم‌فصل تیم فوتبال نونهالان شهرداری اردبیل عصر امروز با برتری یک بر صفر بر رقیب گیلانی خود غلبه کرد و توانست قهرمانی نیم فصل را از آن خود کند.

تنها گل این بازی را حسین هاشمی به ثمر رساند تا تیم نونهالان شهرداری اردبیل بتواند قهرمان نیم فصل مسابقات لیگ برتر نونهالان کشور شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس هیئت فوتبال اردبیل به دنبال این قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با اقدامات و فعالیت‌هایی که در سال‌های اخیر در حوزه گسترش فوتبال پایه در این استان داشتیم نتایج خوبی را در رقابت‌های ملی و بین‌المللی کسب می‌کنیم که این حاکی از سرمایه‌گذاری‌های میان مدتی است که در حوزه ورزش به ویژه رده‌های پایه انجام دادیم.

صمد نوتاش با بیان اینکه در توجه به گروه‌های مختلف سنی فوتبال از تیم‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان حمایت جدی می‌کنیم، گفت: ‌اینکه بازیکنان نونهال و نوجوان ما به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شوند نشان از این ظرفیت بالا است که می‌توانیم در این سطح در کشور درخششی حقیقی داشته باشیم.

وی با قدردانی از حمایت شهرداری اردبیل از تیم‌ها و بازیکنان فوتبال در رده‌های مختلف افزود: باشگاه شهرداری اردبیل می‌تواند به عنوان یک باشگاه منسجم در تمام رده‌های سنی ورزشکار تربیت کرده و تحویل دهد.

رئیس هیئت فوتبال اردبیل تلاش مربیان رده‌های پایه را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: مربیان رده‌های پایه در اردبیل با کمترین امکانات، حقوق و مزایا با علاقه خاص به تعلیم فوتبالیست‌های نوجوان و نونهال می‌پردازند که حرکتی درخور و شایسته است.

به گفته نوتاش استعدادها در رده پایه به وضوح مشاهده می‌شود و در آینده برنامه‌هایی برای استعدادیابی بازیکنان رده‌های مختلف اجرا کرده و یا در حال اجرا هستیم که امیدواریم نتایج خوبی را به همراه داشته باشد.

وی به تشکیل اتاق فکر فوتبال اشاره کرد و ادامه داد:‌ استفاده از تجربیات پیشکسوتان فوتبال می‌تواند راهگشا باشد که برای تبادل اطلاعات بیش‌تر تشکیل این اتاق فکر اهمیتی ضروری دارد.

این مسئول حمایت نکردن مالی از تیم های ورزشی را به همراه نبود اسپانسر از مشکلات دامنه‌دار توصیف کرد و بیان داشت: شایسته نیست این معضلات سبب تعطیلی فوتبال اردبیل به عنوان مهد پرورش قهرمانان در رشته‌های مختلف ورزشی شود.

نوتاش برنامه‌محوری را از اهداف خود در مدیریت فوتبال این استان برشمرد و یادآور شد: ما اعتقاد داریم هر چه‌قدر در گروه‌های پایه سرمایه‌گذاری کنیم نه تنها هزینه نکردیم بلکه به تقویت ورزش به شکل روزافزون کمکی شایان و شایسته داشتیم.

انتهای پیام/62001/ق/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول