اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کوهستانی در گفت‌وگو با فارس:

با شکست هلال‌احمر و منصوری قهرمان نیم فصل می‌شویم

خبرگزاری فارس: ملی پوش تیم فوتسال صبای قم گفت: با کسب برتری در دو دیدار آتی برابر هلال‌احمر آذربایجان شرقی و منصوری قرچک قهرمان دور رفت لیگ برتر فوتسال می‌شویم.

با شکست هلال‌احمر و منصوری قهرمان نیم فصل می‌شویم

محمدحسین کوهستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: ما در دیدار خانگی با تیم فوتسال گاز خوزستان تفکر کاملاً هجومی داشتیم و مزد آن را با گل‌های فراوان گرفتیم و حالا بهترین خط حمله لیگ برتر را نیز در اختیار داریم.

وی ادامه داد: پیروزی خوبی کسب کردیم و به نظر من دو تیم نمایش خوبی داشتند، به ویژه تیم ما که به خوبی از فرصت‌های گلزنی بهره برد و توانست بازی خاطره انگیزی را برای فوتسال دوستان قمی رقم بزند و خود را به یک امتیازی صدر جدول برساند.

ملی پوش تیم فوتسال صبای قم با بیان اینکه فقط به دنبال پیروزی و کسب هر سه امتیاز این مسابقه بودیم، اضافه کرد: ما در این دیدار از حمایت تماشاگران برخوردار بودیم و با انگیزه وارد میدان شدیم، تفکر کاملاً هجومی داشتیم و با توجه به بازی در خانه صد درصد می‌خواستیم به سه امتیاز این مسابقه برسیم.

وی ابراز داشت: تمام تفکرات تیمی ما شبیه آنچه که در تمرینات مرور کرده بودیم بر اساس خواسته کادر فنی تیم در زمین بازی اجرا شد و در نهایت توانستیم بازی با تیمی که برای کم گل خوردن تلاش می‌کرد را در خانه به سود خود به پایان برسانیم.

کوهستانی بیان کرد: گاز خوزستان از تیم‌های تازه وارد به مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و آنها در بازی قبل نیز برابر گیتی پسند تیم دست و پا بسته‌ای بودند، اما این نبوغ، انگیزه و فرصت‌طلبی بازیکنان ما بود که منجر به پیروزی صبای قم شد.

وی عنوان داشت: با تلاش کادر فنی، آنالیز خوبی از بازی‌های قبل تیم فوتسال گاز خوزستان داشتیم و می‌دانستیم باید با چه مدل تاکتیکی بازی کنیم، فشار بر روی تیم حریف را به خوبی انجام دادیم و در دیداری که فشار چندانی به تیم ما وارد نشد 10 گل به حریف زدیم.

ملی پوش تیم فوتسال صبای قم این بازی را برای تیمش تمرین گلزنی دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه بازی بعدی ما در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال با تیم هلال احمر آذربایجان شرقی است، مربیان ما از تمام بازیکنان تیم استفاده کردند تا با تمرین گلزنی در این دیدار از هر نظر برای دیدار روز جمعه هفدهم آذر ماه با حریف تبریزی خود آماده شویم و با سه امتیازی که از این بازی کسب می‌کنیم در هفته آخر نیز در خانه از سد منصوری عبور کرده و قهرمان نیم فصل شویم.

صبای قم در حال حاضر با کسب 23 امتیاز بعد از تیم 24 امتیازی صنایع گیتی پسند اصفهان در مکان دوم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار دارد و بازی هفته بعد این تیم با یکی دیگر از تیم‌های قعرنشین لیگ برتر یعنی هلال‌احمر آذربایجان شرقی خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول