اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستان‌آباد:

شرکت‌های تعاونی مسکن مهر از تعهدات خود شانه خالی نکنند

خبرگزاری فارس: فرماندار بستان‌آباد گفت: شرکت‌های تعاونی مسکن مهر نباید افزایش قیمت مصالح ساختمانی را بهانه قرار داده و از عمل به تعهدات خود شانه خالی ‌کنند، چرا که در این صورت بلافاصله خلع ید خواهند شد.

شرکت‌های تعاونی مسکن مهر از تعهدات خود شانه خالی نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، الیاس گل‌محمدزاده صبح امروز در جلسه شورای مسکن این شهرستان از اتمام مراحل ساخت 150 واحد مسکن مهر در شهر بستان‌آباد خبر داد و اظهار کرد: هیچ مشکل و مانعی نمی‌تواند در پیشرفت طرح مسکن مهر خللی ایجاد کند.

وی اضافه کرد: با تلاش و همت مسئولان شهرستان و جدیت شرکت تعاونی و انبوه‌سازان و حمایت بانک‌های عامل، روند احداث مسکن مهر در شهرستان در ماه‌های اخیر از سرعت خوبی برخوردار بوده است.

گل‌محمدزاده خاطر‌نشان کرد: شرکت‌های تعاونی مسکن مهر نباید افزایش قیمت مصالح سالختمانی را بهانه قرار داده و از عمل به تعهدات خود شانه خالی‌کنند؛ اگر شرکتی به وعده‌های داده شده به مردم عمل نکند، بلافاصله خلع ید خواهد شد.

وی گفت: شهرداری بستان‌آباد نیز موظف است به محض اتمام عملیات سفیدکاری، پایان کار این واحدها را صادر کند و دستگاه‌های زیربنایی نیز پس از اتمام محوطه‌سازی، خدمات خود را به صاحبان این واحدها ارائه خواهند داد.

در این جلسه فرماندار بستان‌آباد، اداره مسکن و شهرسازی شهرستان را موظف کرد تا نسبت به افزایش تسهیلات بانکی واحدهای مسکن مهر پیگیری‌های لازم را انجام دهد. 

انتهای پیام/60002/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول