اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی:

میوه شب عید خراسان شمالی تأمین شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: ذخیره‌سازی میوه شب عید در انبارهای استان آغاز شده است.

میوه شب عید خراسان شمالی تأمین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت‌، معدن و تجارت خراسان شمالی، سید ابراهیم حسینی اظهار کرد: این اداره کل با هدف جلوگیری از ایجاد بازار سیاه و جوسازی علیه بازار میوه در ایام عید اقدام به ذخیره‌سازی میوه برای عرضه در روزهای پایانی سال جاری و تعادل بازار کرده است.

وی با بیان اینکه در این راستا تفاهم‌نامه‌هایی با تأمین‌کنندگان سیب و پرتقال منعقد شده است، تصریح کرد: در حال حاضر برای تأمین 600 تن سیب و هزار و 300 تن پرتقال برای ذخیره‌سازی به منظور عرضه در ایام عید در خراسان شمالی قرار‌داد منعقد شده است.

حسینی پیش‌بینی قیمت عرضه این میوه‌ها در ایام عید را با توجه به قیمت خرید فعلی این میوه‌ها، سیب تعاونی با قیمت هر کیلوگرم هزار و 650 تومان و پرتقال هر کیلوگرم هزار و 450 تومان عنوان کرد.

وی اظهار کرد: توزیع میوه شب عید در میادین میوه سطح شهرها و روستاهای استان با ایجاد پایگاه‌های ثابت و سیار فروش و نیز از طریق میوه فروشی‌های سطح شهر انجام می‌شود.

به گزارش فارس، در ایام عید سال گذشته اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در مجموع دو هزار و 100 تن میوه شامل هزار و 300 تن پرتقال و 800 تن سیب را با قیمت تعاونی به تفکیک جمعیت در هفت شهرستان خراسان شمالی عرضه کرد.

انتهای پیام/63001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول