اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فلاورجان در مجلس خواستار شد

اجرای کامل موازین قانونی برای رفع معضل بازنشستگان صندوق فولاد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس نهم تمام نمایندگان خواستار اجرای موازین قانونی نسبت به برطرف شدن مشکلات موجود در راستای عدم پرداخت به موقع حقوق و مزایای قانونی بازنشستگان صندوق فولاد هستند.

اجرای کامل موازین قانونی برای رفع معضل بازنشستگان صندوق فولاد

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر مشکلات موجود در راستای وضعیت بازنشستگان صندوق فولاد برطرف شده است یا خیر، اظهار کرد: نمایندگان مجلس تمام پیگیری‌های لازم را در این زمینه با وزیر اقتصاد، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه وعده‌هایی از سوی مسئولان بالا‌دستی مبنی بر برطرف شدن این مشکلات و پرداخت به موقع بازنشستگان صندوق فولاد داده شده است، اضافه کرد: اما با وجود تمام پیگیری‌های صورت گرفته و تمام این وعده‌ها هنوز وضعیت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد به نتیجه مطلوب نرسیده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سهامی باید به صندوق تأمین اجتماعی در راستای پرداخت هزینه‌های بازنشستگان صندوق فولاد واگذار می‌شده اما هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است، تصریح کرد: اما نمایندگان مجلس پیگیر این موضوع هستند که حقوق بازنشستگان صندوق فولاد در ماه‌های پیش از اجرای طرح واگذاری این صندوق به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه حقوق بازنشستگان صندوق فولاد باید پیش از این واگذاری‌ها با استفاده از راهکار‌های ممکن تأمین شود، ادامه داد: با حضور خود در مجلس شورای اسلامی تذکر‌های الزامی و مورد نیاز در راستای ساماندهی این وضعیت به مجلس و دولت می‌دهم.

موسوی لارگانی با بیان اینکه اجرای ماده 59 بودجه کل کشور توسط رئیس جمهور امضاء شده است، تاکید کرد: بر اساس اصل 44 قانون اساسی واگذاری‌ها باید با استفاده از خصوصی‌سازی و واگذار شدن به بورس انجام شود که در حال حاضر مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که مسئولان درصدد برطرف کردن این مشکلات هستند.

وی با تاکید بر اینکه حدود سه است که بازنشستگان صندوق فولاد در راستای دریافت حقوق و مزایای قانونی خود داشته‌اند، افزود: مجلس شورای اسلامی در دوره هشتم نیز تحقیق و تفحص‌هایی را در راستای صندوق فولاد داشته است اما نتیجه این تحقیق‌ها و تفحص‌ها به صورت علنی اعلام نشد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس نهم تمام نمایندگان خواستار اجرای موازین قانونی به صورت کامل نسبت به برطرف شدن مشکلات موجود در راستای عدم پرداخت به موقع حقوق و مزایای قانونی بازنشستگان صندوق فولاد هستند.

وی با اشاره به اینکه پرداخت نشدن حقوق بازنشستگان صندوق فولاد در موعد مقرر تنها به استان اصفهان اختصاص ندارد، اظهار کرد: بلکه در حال حاضر تمام استان‌ها در‌گیر این مشکلات شده‌اند و امیدواریم با پیگیری‌های تمام مجلسی‌ها این مشکل هر چه سریع‌تر برطرف شود.

انتهای پیام/2301/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول