اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان خبر داد

توسعه صادرات صنایع دستی به روش مهندسی معکوس

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: به منظور توسعه صادرات در بخش صنایع دستی خوزستان روش مهندسی معکوس اجرایی می‌شود.

توسعه صادرات صنایع دستی به روش مهندسی معکوس

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پرویز پورفرخی ظهر امروز در همایش توسعه صادرات صنایع دستی در محل هتل نیشکر اظهار داشت: در روش مهندسی معکوس با حمایت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان صادرکنندگان با شناسایی و بررسی بازارهای هدف اقدام به شناسایی نیازهای بازار کرده و با توجه به این نیازها اقدام به سفارش تولید با استانداردهای مورد نیاز بازار هدف از نظر نوع، جنس، قیمت و اندازه می‌کنند.

وی افزود: با تدوین استراتژی‌های موثر و قابل اجرا در راستای توسعه صادرات صنایع دستی و حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش صنایع دستی و همچنین هنرمندان و تولید کنندگان در راستای شعار سال و همچنین سند چشم انداز ایران 1404 روش مهندسی معکوس اجرایی شده است.

پورفرخی ادامه داد: این سفارش‌ها توسط اداره کل به طور مستقیم به تولیدکنندگان برتر استان در زمینه صنایع دستی ارجاع شده و تولیدکننده با توجه به درخواست صادرکنندگان به تولیدی هدفمند می‌رسد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان بیان کرد: این روش می‌تواند به عنوان یک الگوی مناسب برای حمایت از صنایع دستی بومی کشور در تمام استان‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

پورفرخی هدف از برگزاری این همایش را ایجاد گمرکات تخصصی صنایع دستی در استان‌های کشور، ایجاد گالری‌ها، نمایشگاه‌ها و مراکز عرضه و فروش محصولات صنایع دستی استان‌ها در خارج از کشور، همچنین اصلاح و بازنگری شاخص‌ها و معیارهای انتخاب صادر کنندگان نمونه صنایع دستی کشور عنوان کرد.

در این همایش، استان‌های خوزستان، همدان، کرمان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، کردستان، هرمزگان، بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان، لرستان و ایلام شرکت داشتند.

انتهای پیام/72007/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول