اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

چند خبر کوتاه از تحولات سوریه

انفجار 2 بمب صوتی در دمشق/ 40 تروریست در دیرالزور کشته شدند

خبرگزاری فارس: ارتش سوریه موفق شد چندین حمله تروریستی را در مناطق مختلف سوریه خنثی کند و در عملیات دیرالزور نیز 40 تروریست کشته و 2 خودرو زرهی نیز منهدم شد.

انفجار 2 بمب صوتی در دمشق/ 40 تروریست در دیرالزور کشته شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوریه، نیروهای امنیتی سوریه موفق شدند یک خودرو بمب گذاری شده را در محله مسکونی «الحمام» در «جرمانا» در حومه دمشق شناسایی کرده و خنثی کنند.

از سوی دیگر گروهک‌های تروریستی مستقر در محله «النصر» قصد حمله به جرمانا را داشتند که با مقابله گروه‌های مردمی روبرو شدند. اخیراً شهر جرمانا هدف چند حمله تروریستی قرار گرفت و تنها در هفته گذشته، طی 4 انفجار بیش از 60 غیر نظامی کشته شدد.

از سوی دیگر 2 بمب صوتی که توسط افراد ناشناس در مسیر «المتحلق الجنوبی» در مرکز دمشق، به 2 خودرو چسبانده شده بودند، منفجر شدند، این انفجار تلفات جانی و مالی به همراه نداشت.

ارتش سوریه در محله «الجبلیه» در «دیر الزور» با تروریست‌ها درگیر شدند که دست کم 40 تروریست کشته و 2 خودرو  زرهی در منطقه «البوعمر» و «البوسید» توسط ارتش سوریه نابود شدند.

همچنین ارتش سوریه با حمله تروریست‌ها به پادگان‌ «الطلائع» که در نزدیکی فرودگاه دیرالزور قرار دارد مقابله کرده که چندین کشته و زخمی به همراه داشت. حمله تروریست‌ها به یک گروه امنیتی در شهر حارم در ادلب، توسط ارتش سوریه ناکام ماند.

پس از ساعت‌ها درگیری ارتش سوریه موفق به شکست تروریست‌ها شد که دست کم 12 تروریست کشته شدند.

همچنین در پی حمله گروهک‌های تروریستی به مناطق حامی حکومت سوریه در «الطارمه» و «القلعه» چند نظامی و تعدادی غیر نظامی کشته شدند.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول