اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد:

ملت ایران از تحریم‌ها نمی‌هراسد

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: می‌خواهند ملت ایران را از گرسنگی و تشنگی بترسانند، ولی دشمنان بدانند که ملت ایران تا پای جان ایستاده و تحریم‌ها را تحمل می‌کند.

ملت ایران از تحریم‌ها نمی‌هراسد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حجت‌الاسلام حافظ ثابت ظهر امروز در مراسم سالگرد خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه یاسوج اظهار کرد: کسی که بال‌بال زدن در میدان مین را برای خود افتخار می‌داند و آن را آرزو می‌کند، هرگز از تحریم‌ها و سختی‌هایی که دشمن آن را به وجود آورده، واهمه‌ای ندارد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد و رئیس دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه یاسوج افزود:‌ دشمنان ایران و اسلام هیچ شناختی از ملت ایران ندارند و بر خیال باطل خود فکر می‌کنند که سختی‌های تحریم و کمبودها و گرانی‌ها امت مسلمان را در مقابل انقلاب خود قرار می‌دهد ولی واقعا از شناخت مردم ایران عاجز هستند و این آرزو را به گور می‌برند.

ثابت با بیان اینکه این سختی‌ها برای ملت ایران چیزی نیست، گفت:‌ امروز مانند گذشته نیست که ملت دوران امام علی و حسین برای مقابله با ظلم و دفاع از حق در صحنه نباشند، بلکه ملت ایران با یک ندای رهبر فرزانه انقلاب هر کاری که لازم باشد، می‌کنند و به صحنه می‌آیند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد و رئیس دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه یاسوج ادامه داد: امروز دانشگاه‌ها در نظام اسلامی نقش مهمی در دفاع از حق و حقیقت دارند و دانشگاه یاسوج و همه دانشگاه‌های این استان نیز هر جا که لازم بود به میدان آمدند.

وی تأکید کرد: به هیچ عنوان نگران این نیستیم که عده‌ای دانشگاه‌ها را محل توطئه می‌دانند، زیرا شک نداریم که دانشجو خودش مسیر درست را می‌داند و در آن مسیر حرکت می‌کند.

ثابت تصریح کرد: برخی‌ها از دانشگاه برای توطئه استفاده می‌کنند و از این نهاد تأثیرگذار چنین انتظاری دارند.

این استاد دانشگاه، روحیه حاکم بر بدنه مردمی ایران را روحیه‌ای شهادت‌طلبانه و ایثارگرانه خواند و ابراز داشت: تا این روحیه در ایران حاکم است، اسرائیل آرزوی اسارت ما را به گور می‌برد.

وی به روز 16 آذر روز دانشجو اشاره کرد و گفت: همان‌گونه که دانشجویان قبل از انقلاب در این روز در مقابل ظلم و ستم ایستادند، این روحیه امروز نیز نه تنها کم نشده، بلکه بیشتر هم شده است و دانشجویان با بصیرت ما نیز اجازه استبداد و ظلم به ملت‌های آزاده دنیا را نمی‌دهند.

رئیس دانشگاه یاسوج: شهدا به یاد سپرده می‌شوند نه خاک

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در حاشیه این مراسم در جمع دانشجویان گفت:‌ شهدا به خاک سپرده نمی‌شوند، بلکه به یاد سپرده می شوند و امروز دانشجویان این دانشگاه در مراسم یادسپاری یکی از فرزندان فاطمه زهرا (س) بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

اردوان ارژنگ افزود: راه و آرمان شهدا فناپذیر نیست و تا اسلام و تفکر روح‌الهی در این کشور حاکم است، راه شهدا و روحیه شهادت‌طلبی نیز زنده و پاینده است.

وی، میزبانی دانشگاه یاسوج از یک شهید گمنام را افتخاری بزرگ خواند و ادامه داد:‌ دانشگاه یاسوج همواره در زیر این سایه معنویت در مسیر حفظ و گرامی‌داشت ارزش‌های انقلاب و اسلام گام برداشته است.

انتهای پیام/82005/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول