اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس برق و مکانیک استاندارد گلستان خبر داد

توقیف 5 وسیله بازی غیراستاندارد در شهربازی بندرترکمن

خبرگزاری فارس: کارشناس برق و مکانیک استاندارد گلستان از توقیف پنج وسیله بازی غیرایمن موجود در شهربازی بندرترکمن خبر داد.

توقیف 5 وسیله بازی غیراستاندارد در شهربازی بندرترکمن

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان، علیرضا تجری گفت: این وسیله‌ها که شامل کشتی، قطار، قصر بادی، هواپیما و ترافیک بوده‌اند، پس از بازرسی کارشناسان استاندارد و محرز شدن نقص فنی توقیف شدند.

وی افزود: این بازرسی‌ها با هدف پیشگیری از خطرات احتمالی و جلوگیری از هرگونه حادثه ناگوار برای کودکان، از تمام وسایل و تجهیزات مستقر در شهرهای بازی‌ها صورت می‌گیرد.

کارشناس برق و مکانیک استاندارد گلستان تصریح کرد: رفع توقیف و فک پلمپ از تجهیزات بازی توقیف شده منوط به رفع نقص فنی توسط مالک شهر بازی و تایید اداره کل استاندارد است.

وی خاطرنشان کرد: این اداره کل همچنین از تعداد شش دستگاه وسیله بازی شامل الاکلنگ، تاب و میله بارفیکس بازرسی کرده است که از این تعداد پنج وسیله با استاندارد مورد نظر مغایرت داشتند.

تجری اذعان داشت: وفق ماده 9 سازمان ملی استاندارد، ارائه خدمات توسط این بخش‌ها بدون اخذ تاییدیه ایمنی از اداره کل استاندارد ممنوع بوده و از فعالیت آن جلوگیری به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول