اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

مردم لرستان با استقبال از ضریح امام حسین(ع) حماسه بی‌نظیری خلق کردند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مردم ولایی لرستان با خلق حماسه بی‌نظیر دیگر در حقیقت از یک آزمون بزرگ الهی، سربلند و پیروز بیرون آمدند.

مردم لرستان با استقبال از ضریح امام حسین(ع) حماسه بی‌نظیری خلق کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی در اجتماع عظیم استقبال‌کنندگان از ضریح جدید بارگاه سیدالشهدا(ع) در خرم‌آباد گفت: حماسه بی‌نظیر مردم لرستان در استقبال از ضریح بارگاه امام حسین(ع)، اوج وفاداری ایرانیان نسبت به اهل بیت(ع) و عظمت و بزرگی این ملت را نمایان کرد.

وی با اشاره به عزاداری‌های باشکوه و ارزشمند مردم لرستان در ایام عاشورا و تاسوعا گفت: مردم مؤمن و ولایی این استان یک عمر برای سالار شهیدان بر سر و سینه زدند و امروز امام حسین(ع) به پاس این همه عظمت و بزرگی، مردم این دیار را به سوی ارزش‌های الهی دعوت کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: استقبال باشکوه و بی‌نظیر مردم لرستان از کاروان سفینة‌النجاة که با حضور گسترده و میلیونی مردم این دیار برگزار شد، عظمت و بزرگی ملت ایران در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی و بزرگداشت شعائر دینی را نشان داد.

وی با اشاره به اینکه اغلب شرکت‌کنندگان در این آیین باشکوه بیش از 10 ساعت برای ورود این کاروان انتظار کشیدند، افزود: این نشان‌دهنده دعوت گسترده امام حسین(ع) از مردم متدین این دیار به پاس یک عمر عزاداری خالصانه و بی‌ریا برای حضور در این آیین است، عزاداری‌هایی که برای صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت و همه خوبی‌ها برگزار می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: استقبال بی‌نظیر مردم لرستان از ضریح مطهر امام حسین(ع) افتخاری ارزشمند و بی‌سابقه است که برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم ماندگار می‌شود.

وی اظهار داشت: این استقبال باشکوه گویای این حقیقت است که خون اباعبدالله حسین(ع) در رگ‌های تک تک این مردم مؤمن و ولایتمدار جریان دارد.

حجت‌الاسلام میرعمادی با بیان اینکه این استقبال بی‌نظیر چیزی جز عشق و شور به اباعبدالله حسین(ع) نیست، یادآور شد: هیچ قدرتی جز محبت سیدالشهدا(ع) نمی‌تواند چنین جمعیتی را متوجه و معطوف به خود کند.

گفتنی است، کاروان ضریح جدید بارگاه امام حسین(ع) شب گذشته پس از حدود 12 ساعت انتظار وارد شهر خرم‌آباد شد و آیین‌های معنوی ویژه‌ای با حضور گسترده و باشکوه مردم در پادگان امام حسین(ع) شهر در جوار ضریح برگزار شد.

کاروان ضریح بارگاه امام حسین(ع)، اکنون با حضور گسترده و مشتاقانه مردم استان لرستان در حال حرکت به سمت آزادراه خرم زال و استان خوزستان است.

انتهای پیام/2304/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول