اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی جشنواره عمار خراسان‌رضوی خبر داد

جشنواره عمار تریبونی برای فیلم‌سازان جوان انقلاب اسلامی

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی جشنواره مردمی عمار خراسان‌رضوی گفت: جشنواره عمار تریبونی برای فیلم‌سازان جوانی است که خواستار تولید فیلم در حوزه انقلاب اسلامی هستند.

جشنواره عمار تریبونی برای فیلم‌سازان جوان انقلاب اسلامی

مهدی ابوالقاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در ارتباط با برگزاری جشنواره مردمی عمار اظهار کرد: جشنواره مردمی عمار از 4 تا 8 دی ‌ماه سال جاری در مشهد برگزار می‌شود و در 5 قالب به موضوعات تاریخ انقلاب اسلامی، فتنه سال 88، نقد درون گفتمانی، بیداری اسلامی و جنگ نرم می‌پردازد.

وی ادامه داد: جشنواره مردمی عمار به‌صورت متمرکز در یکی از دو سینمای هویزه و یا قدس برگزار می‌شود و در حوزه اکران‌های عمومی و مردمی در مساجد، مدارس و محفل‌های عمومی که امکانات سینمایی داشته باشند اجرا می‌شود.

دبیر اجرایی جشنواره مردمی عمار خراسان‌رضوی عنوان کرد: تاکنون فرهنگ‌سرای فناوری و رسانه و پایداری و همچنین بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی و دانشگاه خیام و برخی از مساجد و مدارس برای اکران‌ها در مشهد اعلام آمادگی کرده‌اند.

ابوالقاسمی خاطر نشان کرد: رسالت اصلی جشنواره مردمی عمار از دی‌ ماه سال 89 کلید خورد که دقیقا یک سال پس از فتنه 88 و راهپیمایی مردمی 9 دی‌ ماه در قالب انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود که در سال جاری پس از دو دوره برگزاری این جشنواره در آستانه برگزاری سومین دوره آن هستیم.

وی ادامه داد: جشنواره مردمی عمار این فضا را ایجاد می‌کند تا جریان انقلاب را از فضای سنگین روشنفکری بیرون بیاورد و بستری بسازیم که روزنه‌ای برای دیده‌ شدن و نفس‌ کشیدن جامعه انقلابی و دفاع مقدس در کشور به وجود آید.

انتهای پیام/70003/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول