اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

پاسخگویی به مطالبات فرهنگی و ورزشی وظیفه شهرداری نیست

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز با ابراز گلایه از عدم همکاری موثر دستگاه‌ها و نهادهای متولی ورزش و نشاط عمومی گفت: پاسخگویی به مطالبات فرهنگی، ورزشی و رفاهی شهروندان به ویژه جوانان و خانواده‌ها تنها وظیفه شهرداری نیست.

پاسخگویی به مطالبات فرهنگی و ورزشی وظیفه شهرداری نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در مراسم بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی شیخ محمدخیابانی اظهار کرد: حوزه ورزش به علت آنکه مورد مراجعه، تقاضا و توجه قاطبه آحاد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان است، مهم‌ترین بستر فعال برای دستیابی به اهداف توسعه و ارتقای سطح نشاط عمومی و اجتماعی به شمار می‌رود.

وی افزود: در این زمینه شهرداری تبریز در کنار دیگر نهادها و دستگاه‌های متولی ورزش و حتی بیش از آن‌ها، سرمایه‌گذاری و بسترسازی‌های کلان و چشمگیری در این حوزه طی سال‌های گذشته انجام داده است.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: اقدامات شهرداری در سرمایه‌گذاری و بسترسازی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی به طور هم‌سو و موازی با هم در بعد ورزش همگانی و قهرمانی انجام گرفته است و در حال حاضر شهرداری تبریز به عنوان یکی از نهادها و دستگاه‌های فعال و پویا در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی استان ایفای نقش می‌کند.

وی با ابراز گلایه از عدم همکاری موثر دیگر دستگاه‌ها و نهادهای متولی ورزش و نشاط عمومی با شهرداری در این حوزه افزود: ایجاد، تقویت و توسعه زیرساخت‌های ورزش و در کنار آن تلاش برای پاسخگویی به مطالبات فرهنگی، ورزشی و رفاهی شهروندان به ویژه جوانان و خانواده‌ها تنها وظیفه شهرداری نیست و باید تمام دستگاه‌ها و مسئولان در این راه تلاش کنند.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: احداث 30 سالن ورزشی چند منظوره، ساخت و آماده‌سازی 40 زمین چمن مصنوعی فوتسال، برنامه‌ریزی برای احداث 4 استادیوم 5 هزار نفری در چهار گوشه تبریز، حمایت از تیم‌های ورزشی تبریز، حمایت همه‌ساله از رقابت‌های فوتبال محلات تبریز، راه‌اندازی سایت‌ها و زمین‌های ورزش‌های نوین و مفرح از جمله پاراگلایدر، پینت‌بال، اسکیت، تیراندازی، والیبال و فوتبال ساحلی، نصب بیش از 100 ست تجهیزات و دستگاه‌های ورزشی در پارک‌ها و بوستان‌های محلی از جمله اقدامات و خدمات موثر شهرداری تبریز طی سال‌های اخیر در راستای توسعه زیرساخت‌های  ورزشی، رفاهی، تفریحی و اجتماعی بوده که توانسته است زمینه‌ساز ارتقای سطح نشاط و شادابی عمومی شود. 

انتهای پیام/60002/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول