اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان خبر داد

احداث 20 هتل و مهمانپذیر در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان گفت:‌‌ در حال حاضر 20 هتل و مهمانپذیر یک تا پنج ستاره و مجتمع خدماتی بین‌راهی در استان گلستان در حال احداث هستند.

احداث 20 هتل و مهمانپذیر در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان، قربان عباسی از در دست اجرا بودن 360 میلیارد تومان پروژه گردشگری در این استان خبر داد‌ و‌ تصریح کرد: این پروژه‎ها طی چهار سال آینده به بهره‎برداری می‎رسند و تحول خوبی در بخش گردشگری استان به وجود می‎آورند.

عباسی با بیان اینکه پروژه‎های گردشگری به دو صورت عمرانی و تسهیلاتی اجرا می‎شوند خاطرنشان کرد: پرونده‎هایی که به بانک معرفی شدند تسهیلات خود را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه هتل پارتیا و بوتانیک از جمله پروژه‎های گردشگری هستند که در استان گلستان در حال احداث هستند ابراز امیدواری کرد: هتل بوتانیک تا دهه فجر امسال و هتل پارتیا تا پایان سال مالی 1391 به بهره‎برداری برسند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان تصریح کرد: 20 پروژه گردشگری استان گلستان بین 20 تا 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با تاکید بر اینکه گردشگری ساحلی در دستور کار اداره کل قرار دارد گفت: در همین راستا عملیات اجرایی کمپ گردشگری نوکنده با اعتبار 20 میلیون تومان در سال 1390 به بهره‎برداری رسید.

عباسی اضافه کرد: عملیات اجرایی کمپ اول گردشگری بندرگز نیز با 250 میلیون تومان اعتبار ملی خاتمه یافت و عملیات اجرایی کمپ دوم نیز با 200 میلیون تومان اعتبار ملی در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: مسیر دسترسی گردشگران به ساحل در بندرترکمن که به ساحل چپاقلی گمیشان متصل می‎شود، بهره‎برداری شد که موجب کاهش بار ترافیک نیز می‎شود.

عباسی با بیان اینکه برای این منظور 250 میلیون تومان اعتبار هزینه شد، از اتمام زیرسازی کمپ چپاقلی خبر داد و گفت: برای آسفالت این کمپ 200 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/2307/ق/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول