اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پافشاری رژیم صهیونیستی بر شهرک‌سازی با وجود مخالفت‌های جهانی

خبرگزاری فارس: دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم هرگز تسلیم فشارهای بین‌المللی برای متوقف کردن احداث واحدهای مسکونی جدید در کرانه باختری و قدس شرقی نخواهد شد.

پافشاری رژیم صهیونیستی بر شهرک‌سازی با وجود مخالفت‌های جهانی

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک منبع در دفتر «بنیامین نتانیاهو» امروز تاکید کرد که اسرائیل هرگز در برابر فشارهای بین‌المللی علیه احداث واحدهای مسکونی جدید در منطقه جنجالی کرانه باختری و قدس شرقی تسلیم نخواهد شد.

وی افزود که اسرائیل همچنان بر منافع حیاتی خود اصرار دارد و در تصمیمات خود مبنی بر احداث 3 هزار واحد مسکونی در قدس شرقی و کرانه باختری منصرف نخواهد شد.

در حالی که تنها چند روز از به رسمیت شناخته شدن ضمنی کشور فلسطین در سازمان ملل می‌گذرد، تصمیم «بنیامین نتانیاهو» مبنی بر پذیرفتن طرح گسترش شهرک‌سازی‌ها، امروز با انتقاد شدید اروپایی‌ها مواجه شده است.

انگلیس، فرانسه و سوئد امروز سفرای اسرائیل در پایتخت‌های خود را فراخواندند تا مراتب نارضایتی عمیق خود از طرح ساخت 3هزار واحد مسکونی جدید در اراضی اشغالی کرانه باختری و قدس شرقی را به گوش آن‌ها برسانند.

یکی از سخنگوهای دفتر وزارت خارجه انگلیس در واکنش به این تصمیم گفته است: ما از تصمیم اخیر اسرائیلی‌ها برای ساخت 3هزار واحد مسکونی جدید و راه‌اندازی مجدد توسعه بلوک E1 ناراحتیم. از اسرائیل خواسته‌ایم که در تصمیم خود تجدید نظر کند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول