اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اثباتی:

اقتصاد مقاومتی اقتصادی اعتدالی است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر امور سایبری کشوری و نیروهای مسلح گفت: اقتصاد مقاومتی نه آفندی و نه پدافندی است بلکه یک اقتصاد اعتدالی بنابر داشته‌ها و داده‌های نظام‌مند درونی خود نظام است.

اقتصاد مقاومتی اقتصادی اعتدالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب تهران سردار بهروز اثباتی در جمع معاونین، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق ضمن بیان سابقه تهدیدات مختلف دشمنان اسلام در طول تاریخ در خصوص اقتصاد مقاومتی به تبیین نقطه نظرات مقام معظم رهبری پرداخت.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی نه آفندی و نه پدافندی است بلکه یک اقتصاد اعتدالی بنابر داشته‌ها و داده‌های نظام‌مند درونی خود نظام است.

این کارشناس مسائل سیاسی در این زمینه افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی ایجاد تعادل منطقی بر اساس اصول اسلامی و انسانی در دو مقوله مصرف و تولید که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری می‌باشد.

رئیس دفتر امور سایبری کشوری و نیروهای مسلح در ادامه با بیان این مطلب که رهبر معظم انقلاب تنها کسی هستند که استراتژی بحری را به جای استراتژی پلیتیکی برای دفاع از انقلاب اسلامی مد نظر قرار داده‌اند به تبیین تغییر مدل‌های تهدید دشمن و استفاده از اقتصاد به عنوان یک حربه در مقابل اهداف انقلاب و ارائه راهکارهای مقابله با آن پرداخت.

برپایه این گزارش در ابتدای این مراسم گزارشی از عملکرد پایگاه بسیج کارکنان سردار شهید هاشمی در سال جاری توسط فرمانده این پایگاه قرائت و در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس از بسیجیان برگزیده پایگاه بسیج کارکنان سردار شهید علی هاشمی واحد تهران شرق تقدیر شد.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول