اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی قزوین خبر داد

دستگیری 19 سارق با کشف 50 فقره سرقت در قزوین

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 19 سارق و کشف 50 فقره سرقت در دو روز گذشته در این استان خبر داد.

دستگیری 19 سارق با کشف 50 فقره سرقت در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان قزوین، غلام‌حسین دارایی اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن در شهر قزوین، مأموران انتظامی این شهرستان با تشکیل کارگروه ویژه‌ای موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات فنی، مأموران کلانتری 11 قزوین موفق شدند دو سارق داخل خودرو را شناسایی و دستگیر کرده که متهمان در بازجویی پلیس به ارتکاب 10 فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو معترف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: با تلاش مأموران کلانتری 13 قزوین نیز دو سارق داخل خودرو دستگیر و 9 مورد از این نوع سرقت کشف شد.

دارایی اضافه کرد: همچنین، مأموران کلانتری 12 قزوین روز گذشته با دستگیری یک سارق موفق به کشف چهار مورد سرقت داخل خودرو و قطعات آن شدند.

این مسئول دستگیری یک سارق و کشف سه مورد سرقت داخل خودرو در شهرستان البرز را از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته دانست.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در اقدام دیگری مأموران کلانتری 11 قزوین با دستگیری دو سارق دخل‌زن موفق به کشف 9 فقره دخل‌زنی در این شهرستان شدند.

دارایی ابراز داشت: مأموران کلانتری 17 قزوین نیز یک سارق کیف‌قاپ را دستگیر که متهم به ارتکاب دو مورد کیف‌قاپی و دو فقره سرقت گوشی معترف شده است.

این مسئول همچنین از دستگیری سه سارق سیم برق توسط مأموران انتظامی شهرستان البرز خبر داد و افزود: سارقان دستگیر شده به ارتکاب شش مورد سرقت سیم برق در این شهرستان اعتراف کرده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: در شهرک اقبالیه قزوین نیز با دستگیری یک سارق سیم برق، سه مورد سرقت سیم برق در این شهرستان کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش مأموران کلانتری 12 قزوین نیز سه سارق زورگیر در هنگام سرقت از سرنشینان یک دستگاه خودرو در قزوین دستگیر شدند.

دارایی در پایان اذعان داشت: همچنین، دستگیری سه سارق از یک شرکت تولیدی در شهرستان بویین زهرا از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته است.

انتهای پیام/2667/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول