اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های سفر رئیس جمهور به اصفهان

احمدی‌نژاد: فولاد مبارکه ورزشگاه نقش جهان را گران‌تر بخرد

خبرگزاری فارس: سخنرانی رئیس جمهور در سفر به اصفهان با حاشیه‌های جالبی همچون چانه زنی برای گران فروختن ورزشگاه نقش جهان تا هواداری برای تعطیلی کودکستان‌های قدیم همراه بود.

احمدی‌نژاد: فولاد مبارکه ورزشگاه نقش جهان را گران‌تر بخرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود احمدی‌نژاد در جریان سفر یکروزه خود به اصفهان و افتتاح طرح‌های سبا نسبت به سایر سخنرانی‌های خود در اصفهان متفاوت عمل کرد و از قالب رسمی سخنرانی‌های خود کمی فاصله گرفت و انگار شادتر در اصفهان ظاهر شده بود.

به طور مثال در پاسخ به خبرنگار واحد مرکزی خبر که از وی پرسید با این همه آلودگی هوا در اصفهان راهکار شما برای مترو که‌ اندر خم بودجه‌های دولتی راه به جایی نبرده چیست، گفت: این‌ها آلودگی نیست و غبار است. سخنان آقای رئیس جمهور در حالی بود که تمام متولیان سنجش و پایش هوا از بروز پدیده اینورژن و وضعیت هشدار در هوای اصفهان خبر داده بودند.

احمدی‌نژاد همچنین با انتقاد از تعطیلی کودکستان‌ها در اصفهان به دلیل آلودگی هوا گفت: این موضوع باعث می‌شود تا پدر و مادر این کودکان که عمدتاً کارمند هستند به دردسر بیفتند که در این حین حمید بقایی پاسخ داد برای همین والدین کارمند فردا در اصفهان کودکانشان را سر کار می‌برند.

رئیس جمهور هم با تایید حرف بقایی عنوان کرد: بد نیست شما هوای بچه‌های قدیم را نیز داشته باشید و چرا فقط مهدهای کودک‌ تعطیل شود.

وی در بازدید از ورزشگاه نقش جهان نیز گفت که تمام پولش را از دولت می‌دهیم تا به اتمام برسد اما زمانی برای بهره‌برداری این ورزشگاه اعلام نکرد. این در حالی بود که احمدی نژاد در سخنرانی‌ خود در فولاد مبارکه خطاب به مدیرعامل این شرکت اظهار کرد: همان‌طور که شما برای خرید این ورزشگاه اعلام آمادگی کرده بودید، ما این ورزشگاه را به شما می‌فروشیم؛ البته شما کمی گران‌تر بخرید تا مشکلات اصفهان برطرف شود.

محمد مسعود سمیعی‌نژاد نیز در واکنش به اظهارات آقای احمدی‌نژاد به طور ضمنی این خرید را تایید کرد.

البته احمدی‌نژاد گوشه و کنایه‌هایی نیز در سخنرانی خود زد و بیان کرد: در حال حاضر برای تولید فولاد سنگ آهن هفت تومانی را می‌گیرند و هرچه زورشان رسید می‌فروشند و قرار است تا تعزیرات به سراغ شما بیاید.

وی به مدیرعامل فولادمبارکه گفت: اگر هزینه تمام شده این طرح‌ها را به قیمت امروز محاسبه کنید سه برابر می‌شود که معلوم است رئیس جمهور نیز به نوعی افزایش سه برابری قیمت‌ها و نوسانات بازار ارز را پذیرفته است.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول