اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی وقوع زلزله‌های متعدد

ستاد بحران شهرستان گراش تشکیل جلسه داد

خبرگزاری فارس: با توجه به وقوع زلزله های پیاپی در جنوب استان، ستاد بحران شهرستان گراش تشکیل جلسه داد.

ستاد بحران شهرستان گراش تشکیل جلسه داد

به گزارش خبرگزاری فارس از گراش، بعد از ظهر امروز با حضور اعضای ستاد بحران گراش، جلسه اضطراری ستاد بحران در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

معاون فرماندار گراش در این جلسه اظهار داشت: وقوع زلزله‌ها در بیرم، اهل و اشکنان در 72 ساعت گذشته، علت تشکیل این جلسه است.

هادی دهقانی با تشکر از ادارات و دستگاه‌هایی که در مدیریت بحران این شهرستان سهیم هستند بر تلاش هرچه بیشتر آنها در مورد حل مشکلات احتمالی مردم طی روزهای بحرانی تاکید کرد و افزود: باید از تمام ظرفیت‌ها برای کمک و خدمت‌رسانی به مردم بصیر و شایسته این شهرستان استفاده شود.

وی بیان داشت: مردم و مسئولان باید همواره در آمادگی کامل باشند، چراکه هر لحظه امکان وقوع زلزله و بحران وجود دارد.

در این جلسه که اعضای ستاد بحران نیز حضور داشتند با توجه به وقوع هفت زلزله و پس‌لرزه در 72 ساعت گذشته و فضای روانی موجود مقرر شد، در زمینه ایجاد کمپ و اسکان موقت برای سکونت افراد در معرض خطر زلزله با مدیرت بحران استانداری فارس مکاتبه شود.

همچنین مقرر شد، در مناطق زلزله‌زده از جمله دهستان فداغ از توابع بخش مرکزی شهرستان گراش، کلاس‌های درسی تا زمان توقف پس‌لرزه به منظور پیشگیری از خسارت جانی احتمالی در فضای باز مدارس تشکیل شود.

در این جلسه همچنین مقرر شد مسئولان این شهرستان برای کنترل جو روانی مناطق زلزله‌زده ضمن حضور در مناطق اقدام به آموزش و ایمنی‌های لازم به زلزله‌زدگان به منظور کاهش خطرات احتمالی کنند.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول