اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد بوشهر:

3300 زن سرپرست خانوار استان بوشهر بیمه شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) بوشهر گفت: 3300 زن سرپرست خانوار توسط کمیته امداد استان بیمه شدند.

3300 زن سرپرست خانوار استان بوشهر بیمه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، فرید محبی عصر امروز در نشست با مسئولان کنگان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و در سال‌های اخیر در این مسیر اهتمام ویژه داشته است.

وی افزود: کمیته امداد استان بوشهر برنامه‌هایی را در راستای ایجاد انگیزه، آینده‌نگری، آموزش مهارت‌ها و چگونگی کسب درآمد برنامه‌ریزی و اجرا کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: در سال 90 با همکاری فرمانداران، بخشداران و سیستم‌های بانکی 30 میلیارد و 500 میلیون تومان برای اشتغال از منابع قرض‌الحسنه بانکی هزینه شده است.

محبی عنوان کرد: از تعداد اعتبارات موجود 50 درصد ویژه مددجویان، 30 درصد ویژه فرزندان مددجو و 20 درصد برای اشتغالزایی افراد غیر مددجو تخصیص پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: کار مهم امداد در بخش اشتغال این است که قبل از پرداخت وام‌های اشتغال آموزش و بعد از آن نظارت بر چگونگی کار مددجویان و افراد بهره‌مند از خدمات طرح‌های اشتغال را انجام می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد بوشهر اذعان کرد: کمیته امداد استان بوشهر تاکنون 3300 زن سرپرست خانوار و افراد بهره‌مند از طرح‌های اشتغال را بیمه کرده است که اینها علاوه بر امتیازات بیمه در آینده اکنون از دفترچه‌های خدمات درمانی نیز استفاده می‌کنند.

وی در ادامه گفت: بیمه زنان سرپرست خانوار ویژه زنان شهری 18 تا 50 سال تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر است.

انتهای پیام/2451/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول