اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارتقای سطح علمی و مهارتی

آزمون دوره‌های آموزشی پرسنل شهرداری‌های کردستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: با شرکت 500 نفر، آزمون دوره‌های آموزشی غیرحضوری پرسنل شهرداری‌های تابعه استان کردستان در سنندج برگزار شد.

آزمون دوره‌های آموزشی پرسنل شهرداری‌های کردستان برگزار شد

فریدون پوررضایی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کردستان در حاشیه برگزاری این آزمون در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: این آزمون‌ با هدف ارتقای سطح علمی و مهارتی پرسنل شهرداری‌های تابعه استان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: آزمون دوره‌های غیر حضوری پرسنل شهرداری‌های تابعه استان در راستای دوره‌های ملی غیر حضوری در سه گروه خدمات شهری، آموزشی، شهرسازی و حمل و نقل به همت دفتر امور شهری و شوراهای استانداری برگزار شد.

به گفته پوررضایی، سئوالات امتحانی این آزمون در مجموع از 15 منبع مرتبط و از کتب انتشاراتی سازمان شهرداری‌ها و همیاری‌های کشور انتخاب و در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کردستان تصریح کرد:‌ شرکت پرسنل شهرداری‌ها در این دوره‌های آموزشی و آزمون‌های غیر حضوری زمینه‌ساز ترغیب این افراد به ارائه خدمات هر چه کیفی‌تر به ارباب رجوع است.

پوررضایی عنوان کرد: برگزاری اینگونه دوره‌های آموزشی، در مجموع موجب افزایش سطح مدیریت زمان و استفاده بهینه از ساعات کاری پرسنل شهرداری‌ها خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کردستان افزود: لازمه افزایش بهره‌وری محیط‌های کاری و اداری توجه ویژه به مقوله آموزش است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هزینه‌کردن در زمینه آموزش نیروی انسانی بهترین سرمایه‌گذاری برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی در شهرداری‌ها است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

انتهای‌پیام/79002/م/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول