اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نظارت امور برق نواحی شهرستان اصفهان خبر داد

اجرا و تکمیل 5 طرح برق مسکن مهر در نواحی برق اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس نظارت و مهندسی امور برق نواحی شهرستان اصفهان از اجرا و تکمیل پنج طرح تأمین برق مسکن مهر در امور نواحی برق شهرستان اصفهان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.

اجرا و تکمیل 5 طرح برق مسکن مهر در نواحی برق اصفهان

محمد‌رضا آریان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، با اشاره به اقدامات مهم شرکت توزیع برق شهرستان در امور نواحی اظهار کرد: شرکت توزیع برق اصفهان به عنوان یک شرکت پیشرو در عرصه خدمات‌رسانی در عرصه صنعت برق مادر تخصصی و تأمین تجهیزات نیروی انسانی است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از مسکن مهر اصفهان در امور نواحی قرار دارد، افزود: برق‌رسانی پروژه‌های مسکن مهر در چند فاز بر عهده این شرکت قرار دارد.

رئیس نظارت و مهندسی امور برق نواحی شهرستان اصفهان تصریح کرد: بیش از پنج طرح تأمین برق مسکن مهر در محدوده امور نواحی است.

وی با اشاره به اینکه برق‌رسانی به این واحد‌های مسکونی در حال اجرا و تکمیل است، گفت: تا کنون نزدیک 2 میلیارد و 200 میلیون ریال برای برق‌رسانی این پروژه‌ها هزینه شده است..

آریان‌پور ادامه داد: شهرستان هرند، تودشک، محمدآباد جرقویه و کوهپایه از جمله پروژه‌های مهم  برق‌رسانی مسکن مهر در محدوده شهرستان اصفهان هستند.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول