اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان بناب خبر داد

دستگیری سارق احشام شهرستان‌های چالوس و بابل در بناب

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بناب گفت: با دستگیری سارق حرفه‌ای احشام در شهرستان بناب پرده از راز سه فقره سرقت احشام از شهرستان‌های چالوس و بابل برداشته شد.

دستگیری سارق احشام شهرستان‌های چالوس و بابل در بناب

علی سلطانی‌وش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بناب اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان درحین گشت‌زنی در خیابان میاندوآب به فردی که در اطراف یک گاوداری پرسه می‌زد مظنون شده و پس از بررسی بیشتر متوجه می‌شوند که نامبرده معتاد به موادمخدر بوده و دارای سابقه کیفری بوده و وی را به پلیس آگاهی انتقال می‌دهند.

وی اظهار کرد: در بازجویی‌های فنی و علمی کارآگاهان مشخص شد سارق با همدستی سه نفر از دوستان خود با یک دستگاه خودرو ایسوزو، در دو مرحله از داخل دامداری واقع درجنگل‌های چالوس و یک فقره سرقت از بابل تعداد45 ،46و40راس احشام سرقت کرده و به شهرستان میاندوآب منتقل کرده و به فروش رسانده است.

سلطانی‌وش در ادامه تاکید کرد: با توجه به تعداد سرقت‌ها و گزارش‌های دیگری از سایر شهرستان‌ها و استان‌های دیگر در این زمینه، تحقیقات از سارق کماکان ادامه دارد و متهم تحویل ماموران آگاهی شهرستان‌های مذکور خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب در آسیب‌شناسی این جرم افزود: اکثر سارقان از محل‌هایی سرقت می‌کنند که طراحی فیزیکی مناسبی برای پیشگیری از سرقت در آن انجام نشده است و توصیه این است که دامداران عزیز از نگهبان مطمئن، دوربین مداربسته، قفل‌های استاندارد و روشنایی کافی برای پیشگیری از سرقت استفاده کنند.

انتهای پیام/60004/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول