اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری چالوس خبر داد

شکایت تیم کندوان چالوس از شموشک نوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری و مدیر تیم کندوان چالوس گفت: تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس از شموشک نوشهر به هیئت دوچرخه‌سواری مازندران شکایت کرد.

شکایت تیم کندوان چالوس از شموشک نوشهر

سید حسین هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان چالوس گفت: یکی از رکاب‌زنان تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس که با این باشگاه قرارداد رسمی دارد بدون هماهنگی و اطلاع دادن به تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس برای تیم تازه تاسیس شده شموشک نوشهر که در رقابت‌های لیگ دسته اول استان مازندران در رشته کرسی شرکت دارد رکاب زد و اتفاقا برای آنها امتیاز هم آورد و این تیم اول شد.

وی افزود: ما نیز به تازگی از این موضوع باخبر شدیم، بنابراین طی تماس و نامه رسمی به هیئت دوچرخه‌سواری مازندران، اعتراض خود را اعلام کردیم که این رکاب‌زن بدون رضایت‌نامه از تیم کندوان برای تیم دیگری رکاب زده است.

هاشمی اضافه کرد: بر اساس قانون، هیئت دوچرخه‌سواری چالوس باید به این رکاب‌زن رضایت‌نامه بدهد اما این رکاب‌زن بدون رضایت‌نامه از تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس به تیم دوچرخه‌سواری شموشک نوشهر رفت.

وی تصریح کرد: اکنون باید هم بازیکن و هم تیم دوچرخه‌سواری شموشک نوشهر در کمیته انضباطی پاسخگوی این موضوع باشند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری چالوس اظهار کرد: این رکاب‌زن برای تیم شموشک نوشهر امتیازاتی آورد که با توجه به این امر، مورد اعتراض تیم‌های دیگر دوچرخه‌سواری کرسی هم قرار خواهد گرفت و نتایج به دست آمده شموشک نوشهر ابطال می‌شود.

وی گفت: تیم دوچرخه‌سواری شموشک نوشهر باید از هیئت دوچرخه‌سواری استان مازندران استعلام می‌گرفت که آیا این بازیکن با تیمی قرارداد دارد یا خیر، ولی بدون اطلاع رکاب‌زن ما را به تیم خودشان بردند.

مدیر تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس افزود: هر رکاب‌زنی که در تیم ما فعالیت می‌کند با ما قرارداد دارد و من هرگز به بازیکنی که با ما قرارداد نداشته باشد حتی اجازه حضور در تمرینات تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس را نمی‌دهم.

وی اضافه کرد: ما برای این رکاب‌زن زحمات زیادی کشیدیم و حتی لباس ورزشی که به تن دارد را ما به او دادیم اما حالا اینگونه با ما رفتار می‌شود.

انتهای پیام/8601/ز/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول