اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با کاروان سفینة النجاة ـ 43

زیارت ضریح در ‌زیر باران/شوشتر چشم انتظار کاروان سفینة النجاة

خبرگزاری فارس: ضریح مطهر اباعبدالله الحسین تا ساعتی دیگر وارد شهر دزفول شده و مردم این شهر ضریح مطهر امام حسین(ع) را زیارت خواهند کرد.

زیارت ضریح در ‌زیر باران/شوشتر چشم انتظار کاروان سفینة النجاة

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به کاروان سفینة النجاة، ضریح مطهر حضرت سیدالشهدا ساعتی پیش با استقبال باشکوه مردم عاشورایی دزفول این شهر را به مقصد شوشتر ترک کرد.

بر اساس این گزارش کاروان سفینة النجاة شب گذشته با استقبال پرشور مردم دزفول وارد این شهر شد و پایتخت مقاومت ایران شب گذشته میزبان ضریح عشق بود.

مردم متدین دزفول صبح امروز در مراسمی با قرائت زیارت عاشورا و نوحه خوانی توسط مداحان اهل بیت با ضریح مطهر اباعبدالله وداع کردند و سپس کاروان سفینة النجاة را تا خروجی شهر بدرقه کردند.

هزاران نفر از مردم دزفول مقاوم امروز مسیر طولانی میدان امامزاده رودبند تا خروجی شهر ضریح مطهر اباعبدالله را با چشمانی اشک‌بار همراهی کردند و به عزاداری و سوگواری پرداختند.

مسیر بعدی کاروان سفینة النجاة شهر دارالمومنین شوشتر اعلام شده است و این ضریح تا ساعتی دیگر وارد شهر شوشتر خواهد شد.

در طول مسیر دزفول تا شوشتر مردم مناطق شهرک مهاجرین، بخش سیاه منصور و همچنین اسلام و برخی از شهرهای دیگر در زیر باران ضریح مطهر را زیارت کرده و با امام خویش به راز و نیاز پرداختند.

انتهای پیام/78010/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول