اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه ناحیه رودبار:

شلیک موشک‌های حماس لرزه بر تن صهیونیسم انداخت

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه ناحیه رودبار گفت: جنگ هشت روزه غزه خوفی بزرگ در دل صهیونیسم ایجاد کرد، اما شلیک موشک‌های حماس لرزه بر تن صهیونیسم انداخت.

شلیک موشک‌های حماس لرزه بر تن صهیونیسم انداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، فریدون رهبر در جمع بسیجیان گردان بیت‌المقدس، اظهار کرد: رشد و تعالی بسیج مرهون رشادت‌های رزمندگانی است که با ایثار و شهادت‌طلبی در مقابل دشمن ایستادند.

وی تشکیل حلقه‌های صالحین بسیج را در ترویج روحیه بسیجی ضروری دانست و گفت: بسیجیان با حضور در حلقه‌های صالحین می‌توانند در رشد و تعالی و تقویت تفکر بسیج بکوشند.

این مسئول در ادامه به توطئه ایادی غرب علیه ارزش‌های دینی اشاره کرد و افزود: تولید فیلم موهن توسط صهیونیسم‌ها نمونه‌ای از حرکت‌های ضد دینی صهیونیسم‌ها علیه پیامبر (ص) و دین اسلام است.

وی آمریکا و صهیونیسم را مهم‌ترین رکن توطئه‌ها و فتنه‌ها علیه کشور معرفی کرد و گفت: در فتنه سال 88 آمریکا و صهیونیسم از آنها حمایت کردند و گفتند فتنه‌گران داخل کشور تنها امید ما هستند.

رهبر، حمایت از گروه تروریستی پژاک در غرب کشور را نمونه دیگری از توطئه‌ها علیه کشور برشمرد و گفت: پشت پرده حمایت‌های همه‌جانبه برای تجهیز و تقویت گروه پژاک علیه کشور آمریکا است.

وی با اشاره به مذاکره سرکردگان آمریکایی با ایران، تصریح کرد: با توجه به هویت و اهداف شوم آمریکا در منطقه باید تدبیر کنیم که آمریکا لیاقت دارد تا با او ارتباط برقرار کنیم.

جانشین سپاه ناحیه رودبار، ابراز کرد: مردم، بسیجیان با گوش به فرمان بودن فرمایش‌های مقام معظم رهبری توطئه‌های شوم دشمنان را ناکام گذاشته‌اند و برای ادامه راه انقلاب ثابت‌قدم بوده‌اند.

وی تحریم اقتصادی را یکی دیگر از توطئه‌های آمریکا و ایادی غرب علیه کشور برشمرد و یادآور شد: مردم در طول 34 سال از انقلاب اسلامی ثابت کرده‌اند در برابر تمام توطئه‌های دشمن پیروز شده‌اند بنابراین از این جنگ اقتصادی نیز سربلند بیرون می‌آیند.

رهبر، با بیان اینکه جنگ هشت روزه غزه خوفی بزرگ در دل صهیونیسم ایجاد کرد و گفت: صهیونیسم فکر می‌کردند با ایجاد گنبد آهنین شکست ناپذیرند اما شلیک موشک‌های حماس لرزه بر تن صهیونیسم انداخت.

وی ایستادگی در برابر ظلم و ستم را برگرفته از تفکر ناب بسیج دانست و خاطرنشان کرد: بسیجیان با حضور منسجم خود در صحنه‌های سرنوشت‌ساز مانند رزمایش الی‌ بیت‌المقدس سیلی محکمی به یاوه‌گویی‌های دشمن می‌دهند.

انتهای پیام/84001/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول