اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کرد

شکار پهپاد جاسوسی نشان از قدرت ایران دارد/ تقدیر از فرماندهان سپاه

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: شکار پهپاد جاسوسی آمریکا نشان از گوشه‌ای از قدرت و توان نیروهای ارزشمند ایران اسلامی است.

شکار پهپاد جاسوسی نشان از قدرت ایران دارد/ تقدیر از فرماندهان سپاه

 ابراهیم آقامحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به رهبر انقلاب و همه ملت ایران گفت: به دامن انداختن پهپاد جاسوسی آمریکا توسط نیروهای سپاهی یک کار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی افزود: باید گفت، این اقدام در شأن و منزلت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و نیروهای نظامی ما نشان دادند که در دفاع از مرزهای ایران اسلامی ذره‌ای کوتاهی نمی‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی شکار پهپاد جاسوسی آمریکا را توسط نیروهای سپاه پاسداران یک شکست سنگین بر پیکره آمریکا دانست و گفت: شکار پهپاد جاسوسی آمریکا غرب را در موضع انفعالی قرار داد و اعلام کرده‌اند که پهپاد مال ما نیست.

آقامحمدی گفت: مجلس شورای اسلامی روز گذشته طی بیانیه‌ای از این اقدام شجاعانه نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کرده‌اند، اما طی یک برنامه ویژه از فرماندهان سپاه پاسداران که این پیروزی بزرگ را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده‌اند، تجلیل می‌شود و کمیسیون امنیت ملی نیز به طور ویژه از زحمات همه کسانی که به نوعی در این پیروزی بزرگ دست داشتند، تقدیر می‌کند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: شکار پهپاد جاسوسی آمریکا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برتری جمهوری اسلامی ایران را و نیز توانایی علمی و تخصصی بالای کارشناسان و نیروی انسانی متخصص و نیروهای دفاعی به ویژه در حوزه هوا فضا را در سطح فاخری به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/2304/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول